کد خبر: ۷۸۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸
سمنان- معاون کمیته امداد با بیان اینکه برای شهریه دانشجویان محروم و نیازمند مساعدت می‌شود، گفت: ۱۰۰ هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحت حمایت کمیته امداد هستند.

به گزارش آرانیوز:حجت‌الاسلام علی جعفری غروب چهارشنبه در جلسه‌ای به مناسبت روز دانشجو به میزبانی کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه ۱۰۰ هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، ابراز داشت: تلاش شده تا با اقدامات مختلف برنامه‌ای تدوین شود تا این دانشجویان محروم و نیازمند از تحصیل برخوردار شوند.

وی بابیان اینکه یکی از کارکردهای کمیته امداد کمک به افراد نیازمند و توانمند شدن آن‌ها است، افزود: بر اساس همین مأموریت ذاتی تلاش شد تا در پرداخت شهریه دانشجویان محروم مساعدت‌های لازم صورت گیرد.

معاون کمیته امداد امام خمینی کشور از پرداخت شهریه دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد به‌صورت متمرکز خبر داد و ابراز داشت: در این راستا هماهنگی‌های لازم با صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم در دانشگاه‌های پیام نور، دانشگاه آزاد و غیرانتفاعی صورت گرفته است.

جعفری بابیان اینکه هفت هزار دانشجو تحت حمایت کمیته امداد از طبقه نخبگان و فرهیختگان دانشگاهی هستند، تصریح کرد: افزایش حمایت از نخبگان، مخترعان، بورسیه‌ها و جوانان فرهیخته تحت پوشش در دستور کار است.

وی بابیان اینکه معتقدیم نباید به خاطر مشکلات مالی دانش‌آموز یا دانشجویی از تحصیل بی‌بهره بماند، افزود: علاوه بر شهریه به این قشر از جامعه کمک‌های لازم صورت می‌گیرد تا بتوانند با یافتن شغل مناسب توانمند شوند و در اقتصاد خانواده خود نقش ایفا کنند.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار