کد خبر: ۷۸۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱
کرمانشاه- معاون هماهنگ کننده قرارگاه منطقه غرب نزاجا گفت: فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس با کار هنری راحت‌تر به نسل جوان منتقل می‌شود.

به گزارش آرانیوز:، امیر سرتیپ دوم کیومرث جعفری بعد از ظهر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره هنرهای دفاع مقدس کرمانشاه که در سالن همایش شهدای اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد، اظهار کرد: امروز همه مسئولان وظیفه بسیار سنگینی در مقابل خون شهدا و ایثارگری رزمندگان و پیشکسوتان جنگ تحمیلی برای انتقال فرهنگ شهادت و ایثارگری به نسل جوان دارند.

وی با اشاره به اینکه یکی از راهکارهایی که می‌توان این فرهنگ را به نسل جوان منتقل داد برگزاری جشنواره‌های عرصه دفاع مقدس است، افزود: برگزاری این جشنواره‌ها در بین نسل جوان بازخورد خوبی داشته و تأثیر فرهنگی آن به وضوح در جامعه امروزی نمایان است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه منطقه غرب نزاجا با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم فرهنگ شهادت و جهاد را به نسل جوان منتقل کنیم بهترین راه آن انجام برنامه‌های هنری است، تصریح کرد: برنامه‌های هنری عرصه دفاع مقدس باید به‌گونه‌ای ساخته و اجرا شود که با نسل جوان ارتباط برقرار کند.

جعفری بیان کرد: انتقال فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان از طریق برنامه‌های هنری بسیار آسان‌تر از هر برنامه دیگری است چرا که این برنامه‌ها توسط همین نسل جوان با همراهی رزمندگان و بزرگان هشت سال دفاع مقدس ساخته و اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه دغدغه همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی انتقال فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان است، تاکید کرد: به تصویر کشیدن و یادآوری ایثارگری‌ها، جانفشانی‌ها، شهامت‌ها و استقامت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس و اجازه خدشه‌دار نشدن امنیت کشور توسط دشمنان برای نسل امروز با فیلم و تئاتر بسیار تاثیرگذارتر و به یاد ماندنی‌تر است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار