کد خبر: ۷۸۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷
قزوین- رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: جلسات پیشگیری از وقوع جرم باید خروجی قابل لمسی داشته باشد تا تفاوت برگزاری و عدم برپایی آن محسوس باشد.

به گزارش آرانیوز:علی شعبانی در سومین نشست ستاد پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین که ظهر دوشنبه در سالن جلسات شهید سلیمانی دادگستری استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: همه با اصل پیشگیری از وقوع جرم و آثار آن آشنا هستند و لازم است برای بهره برداری بهتر از این موضوع جلسات به صورت تخصصی‌تری برگزار شود تا بتوانیم خروجی بهتری به دست آوریم.

رئیس کل دادگستری استان قزوین مطرح کرد: جلسات پیشگیری از وقوع جرم باید خروجی قابل لمسی داشته باشد تا برگزاری یک جلسه و عدم برپایی آن تأثیر محسوسی به ما بدهد.

وی تاکید کرد: جلسه ما باید به مصوبه و دستور کار کاملی بیانجامد و نهادها و دستگاه‌های حاضر در جلسه موظف به اقدام و پیگیری موضوعات طرح شده شوند تا در جلسه آتی خروجی کار خود را تشریح کنند.

شعبانی تصریح کرد: مصوبات باید عملی شوند، در غیر این صورت دستگاه متولی یا توضیحی برای عدم اقدام خود دارد و یا به عنوان متخلف برخورد جدی را دریافت خواهد کرد.

این مقام قضائی یادآور شد: استان از وقوع جرم آسیب می بیند و این مسئله کوچکی نیست بنا بر این لازم است این مسئله با جدیت بیشتری پیش برود و تحول ایجاد کند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: جلسه‌ای که برگزار می‌کنیم باید نمود بیرونی داشته باشد و مردم بتوانند تغییری که برگزاری نشست با خود به همراه دارد را لمس کنند و این روند رویکرد جدی دستگاه قضا خواهد بود.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار