کد خبر: ۷۸۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴
سمنان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه در سال جاری تعهد ایجاد اشتغال استان ۱۰ هزار و ۵۰۰ شغل است، گفت: ۶۹ درصد از اشتغال هدف گذاری‌ شده محقق شده است.

به گزارش آرانیوز:اسماعیل غنیان ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی تعاون کار و رفاه اجتماعی سمنان با بیان اینکه طی سال ۱۴۰۰ تعهد ایجاد اشتغال استان سمنان ۱۰ هزار و ۵۰۰ شغل است، ابراز کرد: تاکنون ۶۹ درصد از اشتغال هدف گذاری شده استان محقق شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بر اساس آمار سامانه ملی رصد ملی هفت هزار و ۲۱۲ نفر در سطح استان دارای کار شدند، افزود: ۳۱ درصد از نام نویسندگان در این سامانه همچنان جویای کار هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه تسهیلات بخش خانگی از ۲۰۰ میلیون ریال به یک میلیارد ریال افزایش یافت، گفت: افرادی که از این نوع اشتغال پشتیبانی می‌کنند به ازای ایجاد شغل تا ۲۰ نفر می‌توانند تا ۲۰ میلیارد ریال از تسهیلات استفاده کنند.

غنیان با بیان اینکه این طرح‌ها برای ایجاد مشوق در راستای ایجاد شغل اجرا می‌شود، گفت: از ابتدای سال جاری همچنین در سطح استان تقریباً دو و نیم میلیارد ریال تسهیلات ویژه اشتغال روستایی پرداخت شده است.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار