کد خبر: ۷۸۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
سمنان- معاون حمایت خانواده کمیته امداد سمنان بابیان اینکه خیران همواره محرومان و نیازمندان استان را فراموش نکرده و به یاری آن‌ها شتافتند، گفت: ۱۴۷ زوج در انتظار همدلی مردم استان هستند.

به گزارش آرانیوز:سیده فاطمه تقوی شامگاه یک‌شنبه در جلسه مشارکت خیران در امور خیر کمیته امداد به میزبانی این نهاد در سمنان ضمن بیان اینکه نیکوکاران استان سمنان هیچ گاه نیازمندان و محرومان را فراموش نکرده و همه جا دستگیر این افراد بودند، ابراز داشت: ۱۴۷ زوج در انتظار همدلی مردم خوب استان سمنان هستند تا بتوانند راهی خانه بخت شده و زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

وی بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون به همت همین خیران و کمیته امداد استان سمنان ۱۹۰ زوج نیازمند در شُرف ازدواج راهی خانه بخت شدند، افزود: در مجموع دو میلیارد ۲۶۶ میلیون تومانی برای حمایت از این زوج‌های در شرف ازدواج پرداخت‌شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه نه تنها نوعروسان بلکه به دختران و پسران کمک‌هزینه برای ازدواج مجدد آن‌ها پرداخت‌شده است، ابراز داشت: به این زوج‌ها ۳۴ فقره کمک‌هزینه ازدواج داده‌شده است.

تقوی بابیان اینکه هدف از پرداخت کمک‌هزینه ازدواج تحکیم بنیان خانواده است، تصریح کرد: تلاش شد تا با این کمک‌هزینه‌ها این گروه از جامعه بتوانند زندگی خود را آغاز کرده و مورد حمایت واقع شوند.

وی بابیان اینکه کمک به پایداری زندگی در زوج‌های جوان و تشویق این بخش از جامعه به تشکیل خانواده دیگر اهداف پرداخت این کمک‌هزینه‌ها است، افزود: بر اساس همین کارکرد کمیته امداد هدیه ازدواج ۱۳ تا ۲۵ میلیون تومانی به نوعروسان اهدا می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار