کد خبر: ۷۸۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱
مشهد ـ رئیس مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی گفت: ۱۵۰ زوج مهاجر محروم در حاشیه شهر مشهد جشن ازدواج خود را در حرم مطهر رضوی برگزار کردند.

به گزارش آرانیوز:فاطمه دژبرد با اعلام خبر بهره‌مندی دومین گروه مهاجران از طرح «زندگی به سبک رضوی»، اظهار کرد: مرحله اول این طرح سال گذشته برای ۱۰۰ تن از زوج‌های مهاجر حاشیه‌نشین برگزار شد و در مرحله دوم نیز ۱۵۰ زوج محروم از مهاجران که در مناطق حاشیه شهر مشهد سکونت دارند اجرا شد.

رئیس مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی ادامه داد: این زوج‌های جوان به جشن ازدواج «زندگی به سبک رضوی» در رواق دارالهدایه دعوت شدند و ضمن بهره‌مندی از ویژه برنامه‌های آموزشی و مفرح، هدایایی از جمله یک جلد قرآن کریم حاوی پیام تولیت آستان قدس رضوی به آنان اهدا شد و از خوان کریمانه رضوی در مهمانسرای حضرت رضا (ع) نیز متنعم شدند.

وی اضافه کرد: زوجین مشمول، به مدت ۳ سال از مزایای این طرح حمایت از خانواده از قبیل خدمات آموزشی و پشتیبانی، مشاوره و راهنمایی، فعالیت‌های عملی و مهارتی مرتبط با همسرداری و پرورش فرزند و… بهره‌مند خواهند بود.

گفتنی است؛ طرح «زندگی به سبک رضوی» که چهار سالی است به‌همت مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی در حال اجرا است، با هدف تحکیم و تعالی زندگی نومزدوجین با بهره‌گیری از ظرفیت‌های آستان قدس رضوی و مجموعه نهادها و تشکل‌های مردمی برای زائرین و مجاورین تداوم دارد؛ در این مدت، غیر از اقشار مختلف جامعه که مهمان این جشن معنوی شده‌اند، افراد تحت پوشش خیریه‌ها، محرومان حاشیه‌نشین و مهاجران نیز از برکات و خدمات آن برخوردار شده‌اند.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار