کد خبر: ۷۸۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
همدان _مراسم تکریم و معارفه فرماندار نهاوند با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان برگزار شد.

به گزارش آرانیوز:مهدی باب الحوائجی عصر پنجشنبه در آئین تکریم و معارفه سرپرست فرماندار جدید نهاوند گفت: نهاوند شهرستانی زرخیز و قهرمان پرور و مؤثری در استان همدان و غرب کشور است.

وی افزود: مسؤلیت داشتن در نظام مقدس جمهوری اسلامی نعمت است و رحمت که شکرگذاری آن خدمت به مردم و حرکت در روان سازی زندگی مردم است.

ناصری بیان کرد: هیچ شانی بجز خدمت به مردم در تقویت نظام، به عنوان فرزندان همین مردم برای خودمان قائل نیستیم و از بدرقه خوب مردم از ناصری فرماندار سابق، معلوم است که ایشان خدمت کرده است.

وی گفت: تاکید می‌کنم به آقای سلگی که به عنوان سرپرست امروز معرفی می‌شود، که با مردم باشید و مبادا از مردم جدا شوید.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: نهاوند را با نام شهیدان قدوسی، حیدری، حاج میرزا سلگی، احمدوند طالبیان، بحیرایی و گروه انقلابی ابوذر می‌شناسیم.

فرماندار نهاوند در مراسم تودیع خود گفت: از همه شهروندان به خاطر کارهایی که نشده عذرخواهی می‌کنم و اگر کاری شده کار مجموعه شهرستان و وحدتی که در بین مردم نهاوند بوده است.

وی بیان کرد: خواسته من همیشه این بود که نگذاشتم ظرفیت‌های نهاوند به حاشیه برود و تا جایی که توانسته ام این کار را کرده ام.

ناصری افزود: در این چند سال اخیر شرایط سختی را با هم تجربه کردیم مانند سیل ۹۸ و بعد از آن هم بحران بیماری منحوس کرونا بود که تمام ظرفیت‌ها را بلعید و کار را خیلی سخت کرد.

وی بابیان اینکه از تمام کارهایی که می‌توانستم انجام بدهیم اما به دلایلی نشد، از مردم عذر خواهی می‌کنم و افزود: در بخش گردشگری و توسعه کشاورزی و ساخت مسکن‌های روستایی کارهای خوبی شده است.

وی با اشاره به اینکه در دو دوره‌ای که انتخابات را در شهرستان داشتیم با قدرت می گویم که پاک‌ترین و سالم‌ترین انتخابات را در شهرستان نهاوند برگزار کردیم و تصریح کرد: مردم نهاوند مهربان و عزیز هستند و فقط امیدوارم خداوند این توفیق را به من بدهد که بتوانم خادم زائران امام حسین (ع) و مردم نهاوند در زادگاهم باشم و تنها از این طریق می‌توانم کوچکی شما را بکنم و امیدوارم به خاطر کوتاهی‌ها مردم من را حلال کنند.

فرماندار سابق نهاوند با بیان اینکه در این سال‌ها که خدمت کردم در شهرستان نهاوند اقدامات و خدمات مهمی در این مدت برای شهرستان انجام شده است افزود: خوشحالم که در دوران خدمتم اجازه ندادم ظرفیت‌های شهرستان در حاشیه برود، و ورودی‌های دالان‌های حواشی را مسدود کردم.

ناصری با بیان اینکه ۴۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای آسیب‌های ناشی از سیل جذب شده است اظهار کرد: کارخانه دولومیت نهاوند با ۶۰۰ میلیارد هزینه و اشتغالزایی برای ۱۰۰ نفر در حال انجام است ودر بهمن ماه وایام الله دهه فجر ۱۴۰۰ فاز اول آن به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین افزود: بام نهاوند به عنوان شناسنامه گردشگری شهرستان، از اقدامات مهمی بود که در این دوران انجام شد.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار