کد خبر: ۷۸۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴
سمنان- معاون استاندار سمنان گفت: دستگاه‌های اجرایی می‌توانند نسبت به اجرای دورکاری با اولویت بانوان دارای فرزند زیر شش سال، معلول و افراد دارای بیماری زمینه‌ای اقدام کنند.

به گزارش آرانیوز:فاطمه منصوری غروب پنجشنبه در نشست کمیته واکسیناسیون ذیل ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا به میزبانی استانداری درباره مسائل دورکاری، تاکید کرد: به استناد مصوبه قبلی دورکاری، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در صورت فراهم بودن زیرساخت‌های دورکاری و همچنین معطل نماندن خدمت ارائه شونده، می‌توانند نسبت به اجرای دورکاری با اولویت بانوان دارای فرزند زیر ۶ سال، معلول و افراد دارای بیماری زمینه‌ای خاص اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تزریق واکسن کرونا و مقابله با این بیماری برای هر فرد جامعه، یک مسئولیت اجتماعی است که ضرورت دارد نسبت به آن توجه جدی داشته باشند، افزود: مؤلفه همکاری و مشارکت مردم، در تمامی مراحلی که اقدامات در حوزه مقابله با کرونا به موفقیت منجر شد، تأثیر بسیار شایانی داشت که این همکاری و مشارکت ادامه دار باشد.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه در بحث افزایش ضریب پوشش واکسیناسیون کرونا همچون سایر عرصه‌های مقابله با بیماری که با مشارکت مردم به موفقیت رسید، نیازمند توجه جدی آحاد اقشار جامعه و مشارکت همگانی در این امر است، ابراز داشت: در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح جامعه و تزریق واکسن کرونا، لازم است تا اقدامات جامع و همه جانبه در دستور کار قرار گیرد.

منصوری با بیان ایکه دستگاه‌های اجرایی استان در این شرایط حساس، ضرورت دارد تا به صورت جدی در خصوص پیگیری بحث تزریق واکسن کرونا کارمندان تحت حوزه مدیریت خود بر اساس کد ملی اقدام کنند، گفت: کارمندان دستگاه‌های اجرایی استان نیز باید نسبت به مسئولیت اجتماعی خود در خصوص تزریق واکسن کرونا به عنوان یک مؤلفه جمعی، اهتمام ورزند.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در سطح ادارات و برنامه‌های خود اقدام کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار