کد خبر: ۷۸۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸
قزوین - مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: جمعی از کودکان و نوجوانان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین از خدمات جهادی دندانپزشکی بهره مند می‌شوند.

به گزارش آرانیوز:بهمن حیدری  اظهار کرد: جهادگران بسیج دانشجویی استان قزوین، در راستای رزمایش اقتدار خدمت با برپایی درمانگاه سیار دندانپزشکی در ساختمان کمیته امداد شهر قزوین، از امروز به مدت یک هفته به ۵۰۰ نفر از کودکان و نوجوانان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین خدمات دندانپزشکی رایگان ارائه خواهند کرد.

وی افزود: در این فعالیت جهادی هفت روزه، این جهادگران خدمات دندانپزشکی را در قالب معاینه، ترمیم در سطوح ۱، ۲ و ۳، عصب کشی و جرم گیری دندان به نیازمندان ارائه می‌نمایند.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین، اظهار داشت: این اردو از امروز به مدت یک هفته تا ۱۵ اذر ادامه خواهد داشت و ۴۰ جهادگر به صورت شیفتی در آن شرکت خواهند داشت.

وی یادآور شد: اردوی جهادی دندانپزشکی برای کودکان و نوجوانان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بامشارکت بسیج دانشجویی استان قزوین، بسیج سازندگی استان و مرکرشهیدبلندیان و کمیته امداد استان آغاز شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار