کد خبر: ۷۸۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵
سمنان- استاندار سمنان با اشاره به سفر روز گذشته خود به دامغان، گفت: سفر به دیباج دارای ۱۷ مصوبه بود که بخشی از آن به مسکن و مشکلات دامپروری و .. ارتباط داشت.

به گزارش آرانیوز:سید محمد رضا هاشمی  درباره ماحصل سفر روز گذشته خود به دامغان به خصوص شهر دیباج بیان کرد: بخشی از اهداف این سفر استماع مشکلات مردم و مسئولان در شهرستان دامغان به ویژه شهر دیباج بود که دارای ظرفیت‌های عظیم تولیدی و اقتصادی به خصوص گردشگری و دامپروری و کشاورزی است.

وی با بیان اینکه تلاش برای رفع مشکلات مردم به خصوص در حوزه مسکن دیباج در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: سفر به دیباج دارای ۱۷ مصوبه بود که بخشی از آن به مسکن و مشکلات دامپروری و.. ارتباط داشت.

استاندار سمنان با بیان اینکه پیگیر اجرایی شدن مصوبات هستیم، گفت: دغدغه عشایر دیباج همچنین کسانی که مرتع داری و دامداری می‌کنند به خصوص در بخش تأمین نهاده‌های دامی از جمله مسائلی بود که در این سفر مطرح و مورد استماع قرار گرفت.

هاشمی با بیان اینکه دیباجی ها مطالبه ایجاد منطقه دامپروری نیز داشتند، بیان کرد: از جمله مشکلات مردم دیباج بحث فقدان زمین برای ساخت مسکن است که زمین الحاقی به حوزه شهر مورد بررسی قرار گرفته و به زودی نتیجه آن اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه در حوزه‌های گردشگری نیز دیباج دارای داشته‌های فراوانی است، گفت: موقعیت جغرافیایی، تفرجگاه‌ها و همچنین مناظر طبیعی بکری که این شهر دارد می‌تواند منبع جذب گردشگر باشد که در این سفر ظرفیت‌های این حوزه نیز مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار