کد خبر: ۷۸۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۰
زنجان-نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: بسیج در تمام مقتضیات زمانی و در همه عرصه‌ها پای کار بوده و تلاش گروه‌های جهادی نشات گرفته از عشق و ایثار است.

به گزارش آرانیوز:آیت الله علی خاتمی ظهر شنبه در رزمایش اقتدار گروه‌های جهادی سپاه ناحیه زنجان که در سالن ۹ دی برگزار شد، به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص فعالیت گروه‌های جهادی اشاره کرد و گفت: پیام رهبری در خصوص گروه‌های جهادی، بسیار زیبا و دلنشین است و نشان از نگاه ویژه ایشان به گروه‌های جهادی دارد.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری بسیج را یک ظرفیت بسیار مهم در جامعه عنوان می‌کنند و این مهم موجب نشاط و انگیزه بیشتر در میان این گروه‌ها می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: شاید کارها و مراجعات در برخی مواقع جهادگران را خسته کند اما نباید از زیادی نعمت خسته شوند و باید توفیق خدمت به خلق خدا را شکرگزار بود.

خاتمی تاکید کرد: خوشحالی و لبخند مردم از به ثمر رسیدن پروژه‌ها و برطرف شدن مشکلات، در میان جهادگران شیرینی و حلاوت خاصی ایجاد کرده است.

وی گفت: مشکلات مردم از نعمت‌های خداوند بوده که نصیب گروه‌های جهادی شده و مردم نیازمند، برای برطرف شدن مشکلات و گرفتاری‌های خود به این گروه‌ها روی می‌آورند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه بسیج شجره طیبه است و در تمام مقتضیات زمانی و در همه عرصه‌ها پای کار بوده است، ابراز داشت: در این میان کار و تلاش گروه‌های جهادی که نشأت گرفته از عشق و ایثار می‌باشد باعث افتخار و عزت است و بسیجیان باید قدر این را بدانند.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار