کد خبر: ۷۸۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
تایباد ـ رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای تایباد گفت: جوان تایبادی به‌عنوان نماینده استان خراسان در نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت موفق به کسب مدال طلا شد.

به گزارش آرانیوز:اسماعیل نیک محمدی در رابطه با افتخار آفرینی گفت: مدال طلای المپیاد ملی مهارت در رشته «کاشی‌کار دیوار و کف» توسط کارآموز مرکز فنی و حرفه‌ای شهید عباسیان تایباد کسب شد و به‌عنوان یکی از نمایندگان جمهوری اسلامی ایران به مسابقات جهانی چین راه یافت.

وی افزود: این مسابقات در سه سطح شهرستانی، استانی و کشوری به میزبانی استان یزد برگزار شد و «محمدرضا قلندری ماکو» از شهرستان تایباد توانست با ۷۴۶ امتیاز مدال طلای نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت را برای خراسان رضوی و شهرستان تایباد کسب کند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید عباسیان تایباد با بیان این‌که این مسابقات با حضور نمایندگان ۱۲ استان کشور برگزار شد، گفت: مسابقات ملی مهارت فرصتی مغتنم و ارزشمند برای شناسایی نخبگان مهارتی کشور و پرورش استعداد و خلاقیت مهارتی این افراد در راستای کمک به رشد و توسعه کشور است.

وی اضافه کرد: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای تایباد در سال جاری حدود ۲۱۰ هزار نفر / ساعت آموزش ویژه خواهران و برادران در مرکز دولتی داشته است و حدود ۱۶۰ نفر با پایان دوره آموزش، راهی بازار کار شدند.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار