کد خبر: ۷۸۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
مشهد - رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: این سازمان در موضوعات فرهنگی به دنبال ساخت آثار ماندگار در حوزه سینما و بازی‌های رایانه‌ای است.

به گزارش آرانیوز:سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی ظهر چهارشنبه در حاشیه برگزاری رزمایش اقتدار بسیج در مشهد در جمع خبرنگاران با بیان این‌که در حال حاضر اولویت سازمان بسیج مستضعفین، مقابله با کرونا و کمک به حل مسائل اصلی کشور است، اظهار کرد: رسالت بسیج در گام دوم انقلاب، تلاش برای تحقق بیانیه گام دوم، تحقق دولت اسلامی، جامعه‌پردازی و تمدن نوین اسلامی است.

وی، حوزه فعالیت و نقش‌آفرینی بسیج را بسترهای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: نقش‌آفرینی بسیج در مسائل عمومی و اولویت‌دار کشور حائز اهمیت است که این امر با هدایت فرماندهان سپاه‌های استانی برنامه‌ریزی شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به اقدامات عمرانی این سازمان اشاره کرد و گفت: ایجاد مسکن برای نیازمندان حاشیه شهرها، محرومان و روستاییان از جمله اقدامات بسیج است که در این خصوص، ساخت ۴۰ هزار مسکن در هفته بسیج آغاز شد.

وی با تاکید بر این‌که سازمان بسیج مستضعفین در مسائل فرهنگی و ارزشی نیز دارای رسالت است، خاطرنشان کرد: باید در مسیر انجام رسالت‌های خود، آثار ماندگار فرهنگی در حوزه فیلم‌های سینمایی و بازی‌های رایانه‌ای تولید کنیم.

سلیمانی اضافه کرد: پشتیبانی از تبدیل شدن ایده‌ها و خلاقیت‌ها به محصولات نافع در موضوع علم و فناوری با اولویت اقدامات مبتنی بر گام دوم انقلاب، از دیگر برنامه‌های این سازمان به شمار می‌رود.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار