کد خبر: ۷۸۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
بیرجند- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از امداد رسانی نیروهای هلال احمر به ۱۵ مورد حادثه در یک هفته گذشته خبر داد.

به گزارش آرانیوز:محمد رضا رضایی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حوادث یک هفته گذشته بیان کرد: طی این مدت نیروهای هلال احمر به ۱۵ مورد حادثه امدادرسانی کرده‌اند.

وی افزود: ۱۲ مورد از این ماموریت ها در حوادث جاده‌ای، یک مورد حضوری، یک مورد شهری و یک مورد سیل و آبگرفتگی بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه در این مأموریت‌ها به ۵۵ حادثه دیده امدادرسانی شده است، گفت: ۴۷ نفر از حادثه دیدگان در حوادث جاده ای، چهار مورد در حادثه سیل و آبگرفتگی، سه مورد به صورت حضوری و یک نفر در محدوده شهری خدمات گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه در این مدت عملیات رهاسازی برای شش مورد حاثه جاده‌ای توسط نیروهای هلال احمر انجام شده است، اظهار کرد: میانگین مدت زمان عملیات در حوادث جاده ای از آغاز تا پایان عملیات، یک ساعت و ۳۰ دقیقه بوده است.

رضایی با بیان اینکه ۴۶ نیروی عملیاتی در قالب ۲۰ تیم به این حوادث امدادرسانی داشته‌اند، افزود: همچنین ۱۹ دستگاه آمبولانس و خودروی نجات در این حوادث به‌کارگیری شده است.

وی ادامه داد: حوادث جاده ای خراسان جنوبی همچون گذشته تعداد قابل توجهی را به خود اختصاص داده که نیازمند فرهنگ سازی رانندگی صحیح است.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار