کد خبر: ۷۸۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
بیرجند-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: مردم خراسان جنوبی در طرح پاییزه فروش کتاب پنج هزار و ۲۵۷ جلد کتاب خریدند.

به گزارش آرانیوز:ناصر نبی‌زاده اظهار کرد: در طرح پاییزه فروش کتاب مردم خراسان‌جنوبی پنج هزار و ۲۵۷ جلد کتاب خریداری کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه طرح پاییزه فروش کتاب از ۲۹ آبان آغاز و تا پایان روز سوم آذرماه ادامه داشت، بیان‌کرد: در این طرح کتب خریداری شد دو میلیارد و ۹۷۶ میلیون ریال بودند.

نبی زاده با بیان اینکه تنها در روز آخر ۷۰ میلیون تومان کتاب خریداری شد، ادامه‌داد: در این طرح ۱۴ کتاب فروشی مشارکت داشتند که ۱۰ کتاب فروشی در مرکز خراسان‌جنوبی و چهار کتاب‌فروشی نیز در شهرستان‌ها بودند.

وی درباره زمان پرداخت بدهی‌های کتاب فروشان خراسان‌جنوبی افزود: زمان پرداخت بدهی‌های کتاب فروشان در این طرح حداکثر یک ماه طول می‌کشد و به زودی پرداخت خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تا انتهای مهرماه ۷۰ عنوان جلد کتاب توسط ناشران خراسان‌جنوبی به چاپ رسیده است که نشانی از توجه به فرهنگ مردم این دیار و دارای ارزش فراوان است.

نبی زاده یادآور شد: طرح‌های فصلی فروش کتاب با تخفیف ویژه فرصتی برای علاقمندان به کتاب و کتابخوانی است تا بتوانند با قیمت مناسب‌تری کتب مورد نیاز خودشان را خریداری کنند و روزهای طولانی تابستان و شب‌های بلند زمستان را با مطالعه غنی کنند.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار