کد خبر: ۷۷۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲
قزوین- فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: طرح زمستانی پلیس تا ۲۰ اسفند ماه ادامه دارد و خدمات پلیس راه همواره به صورت ۲۴ ساعته ارائه می شود.

به گزارش آرانیوز:سردار علی ابراهیمی در رزمایش ترافیکی طرح زمستانی که صبح دوشنبه در محل عوارضی قزوین-زنجان برگزار شد اظهار کرد: همه ما پیش از هر چیز بسیجی هستیم که ملاک بسیجی بودن اخلاص و خدمت بی منت است و همه عزیزانی که در عرصه خدمت رسانی به مردم فعالیت می‌کنند همین روحیه را دارند.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: فصل سرما با تغییر جوی یقیناً ترافیک را تحت تأثیر قرار می‌دهد و مشکلات برای رفت و آمد شهروندان ایجاد می‌کند در همین راستا اقدامات پیشگیرانه هم در طول سال و هم در این ۶ ماه به صورت ویژه انجام می‌شود و در این ایام تشدید و با انسجام بیشتر و استقرار ۲۴ ساعته نیروها در مناطق حساس همراه است.

سردار ابراهیمی ابراز کرد: استان قزوین در راه‌های اصلی و فرعی باحجم سنگین تردد خودرویی رو به رو است و با گزارش‌هایی که ما داریم روزانه در شرایط عادی ۲ هزار دستگاه اتوبوس و ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار خودرو سبک از این مسیرها عبور می‌کنند که لازم است برای خدمت به مردم برنامه ریزی منسجم صورت بگیرد و در این زمینه نیز همه دستگاه‌ها با یک همپوشانی خوب مأموریت‌های خود را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به این موضوع که رهبر معظم انقلاب بر کاهش تصادفات و کشته‌های سوانح جاده‌ای تاکید دارند گفت: علی رقم کاهش آمار سوانح و کشته شده‌ها و روند نزولی لازم است در بهبود زیرساخت‌ها بکوشیم.

این مسئول انتظامی عنوان کرد: رزمایش زمستانی امسال ۱۰ روز زودتر آغاز شده و تا ۲۰ اسفند ماه ادامه دارد و بلافاصله پس از آن طرح نوروزی شروع می‌شود و نیز خدمت ما ۲۴ ساعته در طول سال ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان قزوین در خاتمه با اشاره به این موضوع که ممکن است در روزهای آتی طرح ممنوعیت تردد شبانه لغو شود عنوان کرد: با حذف این طرح متصور است ترددها بیشتر شوند لذا با همین روحیه و انسجام فعالیت خود را در جهت به حداقل رساندن حوادث ادامه می‌دهیم.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار