کد خبر: ۷۷۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
ایلام-نماینده مردم حوزه جنوبی ایلام در مجلس گفت: برای توسعه کشاورزی و آبرسانی در استان، پروژه های کلان در حوزه آب استان ایلام حمایت می شوند.

به گزارش آرانیوز:بهزاد علیزاده صبح شنبه در مراسم افتتاح اداره منابع آب شهرستان آبدانان اظهار کرد: استان ایلام دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه طرح‌های آبی، سدسازی و… است.

نماینده مردم حوزه جنوبی ایلام در مجلس شورای اسلامی برنامه‌ها و اقدامات مجموعه شرکت آب منطقه‌ای استان را قابل تقدیر برشمرد و گفت: نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های کلان استان حمایت می‌کنند که در این راستا پروژه‌های شرکت آب منطقه‌ای همگی نگاه ملی داشته و در افق دراز مدت شاهد نتایج آن خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام نیز تصریح کرد: طرح‌های موثر توسعه‌ای در حوزه منابع آب شهرستان آبدانان در دست بهره برداری و مطالعه است که تردد شهروندان بخصوص کشاورزان و صنعت گران را به مرکز استان افزایش داده بود.

علی پوراحمد بیان کرد: بنابراین به دلیل بعد مسافت و به لحاظ رفاه حال شهروندان ضرورت تشکیل اداره منابع آب در این شهرستان مشهود بود که در این راستا مقدمات امر فراهم و امروز شاهد شروع به کار این اداره هستیم که امیدواریم منشا اثر و مورد رضایت مردم عزیز قرار گیرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار