کد خبر: ۷۷۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
قزوین- استاندار قزوین گفت: برای تسهیل در توزیع و عرضه کالاهای پرمصرف باید از ایده های نو و خلاقانه بهره ببریم و در این رابطه از ظرفیت استارت آپ ها استفاده کنیم.

به گزارش آرانیوز:به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین محمدمهدی اعلایی در جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار استان قزوین اظهار کرد: وحدت و انسجام در پیشبرد اهداف و خدمت رسانی بهتر به مردم نقش بسزایی دارد و در این راستا همگرایی خوبی در بین دستگاه های استان به چشم می خورد.

استاندار قزوین بیان کرد: امروز انسجام بسیار خوبی میان هرسه قوه، مدیران اجرایی استان، دستگاه قضایی، نمایندگان مجلس و نیز قوای مسلح سپاه، ارتش و نیروی انتظامی برای حل مشکل مردم و حل مسائل مردم وجود دارد؛ این هم فکری و همگرایی منشا خیر و پیشرفت در قزوین خواهد شد.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی باید تشکیل کمیته استارت آپ ها در تنظیم بازار و توزیع کالاهای اساسی در دستور کار قرار گیرد.

استاندار قزوین با تاکید بر اینکه مردم نباید دغدغه ای در دسترسی به کالاهای اساسی و پرمصرف با نرخ مصوب تعیین شده داشته باشند، تصریح کرد: برای تسهیل در توزیع و عرضه کالاهای پرمصرف باید از ایده های نو و خلاقانه بهره ببریم و در این رابطه از ظرفیت استارت آپ ها استفاده کنیم.

اعلایی اضافه کرد: ایجاد میدان های مجازی میوه و تره بار با کمک استارت آپ ها را می توان در استان قزوین کلید زد.

وی با بیان اینکه از فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز می توان برای کمک به تنظیم بازار استفاده کرد، اظهار کرد: در شرایط کنونی باید به دنبال ایجاد میادین عرضه مستقیم کالا باشیم و از ایده های نو استقبال کنیم.

ارائه گزارش عملکرد ۸ماهه ستاد تنظیم بازار استان، ارائه گزارش توسط اداره کل تعزیرات حکومتی استان درخصوص اقدامات نظارتی، ارائه گزارش موجودی کالاهای اساسی، بررسی نرخ مرغ گرم در سطح استان از دستورات جلسه امروز ستاد تنظیم بازار استان بود.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها