کد خبر: ۷۷۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
سمنان- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه، ۱۶ بیمار کرونایی با تشخیص قطعی، در بیمارستان بستری شدند.

به گزارش آرانیوز:کامران قدس  با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ بیمار قطعی کرونایی، در بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان بستری شدند، بیان کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۴۸ هزار و ۴۵۹ مورد مثبت بیماری کرونا در مجموعه تحت پوشش دانشگاه شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه هم اکنون دامغان در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان در وضعیت قرمز و سمنان در وضعیت نارنجی قرار دارد، افزود: مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز بیماری کرونا تاکنون به ۱۰ هزار و ۴۴۲ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه ۳۸ هزار و ۱۷ بیمار در این بازه زمانی به صورت سرپایی شناسایی شدند، ابراز کرد: موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید ۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه به ۹ هزار و ۳۳۸ نفر رسیده است.

به گزارش مهر، هم اکنون دامغان در وضعیت قرمز، شاهرود، میامی، سمنان و گرمسار در شرایط نارنجی و سرخه، آرادان و مهدی‌شهر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند در نتیجه باید گفت شرایط شیوع ویروس کرونا متأسفانه شکننده است.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار