کد خبر: ۷۷۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
کرج - تیم فوتبال شهدای رزکان البرز در نخستین دیدار از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال به مصاف ایران جوان بوشهر می‌رود.

به گزارش آرانیوز:شهدای رزکان بعد از یک سال دوری از رقابت‌های لیگ دو این بار با انگیزه فراوان برای حضور در این لیگ آماده شده است و در نخستین دیدار از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال از ساعت ۱۴:۳۰ امروز به مصاف ایران جوان بوشهر می‌رود.

نماینده البرز با انتخاب فرشاد فلاحت‌زاده باتجربه به عنوان سرمربی خود نشان داده که برای تفریح به لیگ دو نیامده است و جوانان کرج به دنبال ماجراجویی در این رقابت‌ها خواهند بود.

فلاحت‌زاده که سابقه مربیگری در لیگ برتر را در کارنامه دارد، در کنفرانس خبری قبل از بازی با ایران جوان گفت: به‌خوبی حریف را آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم که کسب ۳ امتیاز در دیدار اول چقدر حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه تمام بازیکنان شهدای رزکان امسال با عشق و علاقه در این تیم حاضر شده‌اند گفت: بنده و تمام بازیکنانم امسال سفید امضا کرده‌ایم و می‌خواهیم عاشقانه در طول مسابقات برای شهرمان بجنگیم.

حمید کریمی، مدیرعامل شهدای رزکان البرز نیز با اشاره به اهمیت حمایت مردم از این تیم گفت: ما به هیچ وجه انتظار حمایت مالی از مسئولین نداریم بلکه حمایت معنوی مسئولین و مردم البرز برای بازیکنان مایه دلگرمی بوده و تا حد زیادی به مجموعه باشگاه که به نام شهدا و برای مردم است اصالت می‌بخشد.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار