کد خبر: ۷۷۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
بوشهر- استاندار بوشهر از تلاش برای برقراری عدالت در توزیع اعتبارات استان خبر داد و گفت: منابع اعتباری استان بوشهر نباید به صورت سلیقه‌ای هزینه شود.

به گزارش آرانیوز:احمد محمدی‌زاده صبح شنبه در مراسم معارفه معاون عمرانی استانداری بوشهر اظهار داشت: مهندس رستمیان یکی از نیروهای توانمند استان بوشهر است که از ایشان خواستیم تا به عنوان معاون عمرانی در استان بوشهر مسئولیت بپذیرند.

وی خدمت به مردم استان بوشهر را مهم دانست و خاطرنشان کرد: مردم استان بوشهر در عرصه‌های دفاع از این نظام و انقلاب خوش درخشیده‌اند و همه ما وظیفه داریم خدماتی مناسب و درخور را به این مردم که دو هزار و ۲۰۰ شهید تقدیم نظام کرده‌اند را ارائه کنیم.

استاندار بوشهر افزود: منابع مالی استان بوشهر نباید محدود به بودجه سالانه شود و نیاز است که از این منابع به خوبی استفاده شود تا شاهد توسعه و پیشرفت استان باشیم.

وی ادامه داد: علاوه بر منابع برنامه و بودجه، اعتبارات سفر ریاست جمهوری، منابع بانکی، مسئولیت‌های اجتماعی نفت و گاز و پتروشیمی، منابع سازمان‌های حمایتی و… از منابعی هستند که در حوزه عمرانی باید به خوبی استفاده شوند.

محمدی‌زاده بیان کرد: منابع بانک‌ها در استان بوشهر به صورت مدیریت‌نشده هزینه می‌شوند و نیاز است که مدیریت مناسبی در هزینه کرد این اعتبارات انجام شود.

وی با اشاره به مسئولیت‌های اجتماعی صنایع در استان بوشهر گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی صنایع در استان بوشهر ۳۰۰ درصد افزایش می‌یابد.

استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه منابع و بودجه استان بوشهر نباید به صورت سلیقه‌ای هزینه شود، خاطرنشان کرد: به منظور تحقق عدالت در توزیع بودجه استان بوشهر، نگاه ویژه‌ای به تعریف و استفاده از شاخص‌ها در تدوین بودجه خواهیم داشت.

وی استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی را یکی از مسائل ضروری در توسعه استان دانست و تصریح کرد: با حمایت از بخش خصوصی تلاش داریم که سرمایه‌های بخش خصوصی در زمینه توسعه تولید و اشتغال در استان استفاده شود.

در این آئین محمد هادی رستمیان به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر معرفی و حکم وی که به امضا وزیر کشور هم رسیده است به ایشان اعطا شد.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار