کد خبر: ۷۷۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
قزوین - مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قزوین گفت: با راه اندازی طرح‌های اقتصادی این مجموعه در قزوین برای بیش از یک هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.

به گزارش آرانیوز:سیدمهدی میرغفاری  با اشاره به اقدامات بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان قزوین اظهار کرد: در راستای طرح‌های محرومیت زدایی این ستاد، ۴۷۸ طرح اقتصادی و اشتغال‌زایی در استان قزوین در حال عملیاتی شدن است.

وی افزود: این طرح‌ها با هدف مشارکت در توانمندسازی اقتصادی و توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی صورت گرفته و با تکمیل و اجرای آن برای یک هزار ۴۶۸ نفر شغل ایجاد خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قزوین تصریح کرد: برای ساخت و تکمیل این پروژه‌ها بیش از ۷۲۵ میلیارد ریال اعتبار سرمایه گذاری شده است.

وی عنوان کرد: ۴۷۶ مورد از این طرح‌ها در قالب طرح‌های اجتماع محور سحاب، یک طرح تسهیلات محور و همچنین یک طرح سرمایه گذاری خواهد بود.

میرغفاری ادامه داد: هم‌چنین ۳ پروژهٔ عمرانی و زیربنایی نیز به ارزش ۳ میلیارد ریال شامل ۳ مسجد در استان قزوین عملیاتی شده است.

وی از اجرای طرح پوشش بیمه‌ای منازل روستایی در استان قزوین خبر داد و گفت: با اجرای این طرح ۵۰ هزار واحد مسکن روستایی استان قزوین با همکاری استانداری قزوین تحت پوشش بیمه قرار گرفت.

این مسئول در پایان یادآور شد: بنیاد برکت بیش از ۷۲۵ میلیارد ریال در استان قزوین اشتغال‌زایی کرده است.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها