کد خبر: ۷۷۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷
قزوین - فرماندار آبیک با بیان اینکه با نظارت‌های انجام شده برخی مدیران این شهرستان در محل خدمت حضور فعال ندارند یادآور شد: عدم حضور مدیران، نارضایتی عمومی را به همراه خواهد داشت.

به گزارش آرانیوز:شهرام احمدپور ظهر شنبه در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به عملیات غرورآفرین سپاه بر علیه دزدی دریایی آمریکا اظهار کرد: عملیات برخورد نیروی دریایی سپاه با ناوهای آمریکایی ارزشمند و غرور آفرین است.

وی افزود: در زمان طاغوت بر اساس سیاست، ایران به عنوان حاکم نظامی و عربستان به عنوان حاکم اقتصادی در منطقه معرفی شدند که سیاستی دیکته شده از جانب غربی‌ها برای رسیدن به مقاصدشان بود.

فرماندار آبیک عنوان کرد: تفاوت اقدام جدید ایران در منطقه با سیاست دیکته شده در زمان طاغوت این است که این اقتدار و خودباوری در تأمین امنیت ملی متکی بر داشته‌ها و سیاست تعریف شده داخلی و نه سیاست تحمیل شده بیگانه طراحی شده است.

وی اضافه کرد: اگر امروز در حوزه نه تنها خلیج فارس، منطقه، آسیا و حتی مناطقی گسترده‌تر ایران به عنوان یک قدرت برتر مطرح است، نشان دهنده این موضوع است که هیمنه و قدرت ایران اسلامی ابعاد جهانی پیدا کرده است.

احمدپور تاکید کرد: امروز با اطمینان می‌توان گفت که سیاست‌های ایران اسلامی در تمامی معادلات سیاسی، منطقه، خاورمیانه و حتی جهان نقش بی‌بدیل دارد.

وی بیان کرد: اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی آسان به دست نیامده است، بنابراین اجازه نخواهیم داد افراد و گروهک‌هایی با حمایت برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس و اسرائیل خدشه‌ای به این اقتدار و امنیت وارد کنند.

فرماندار آبیک ادامه داد: چشمان بیدار نظامیان و دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی تمامی تحرکات گروهک‌های منافق را رصد خواهند کرد و با پیروی از معنویات مقام معظم رهبری پاسدار این اقتدار و امنیت هستند.

وی با بیان اینکه در منطقه پرآشوب خاورمیانه هر روز شاهد تحولات عمیق و عظیم هستیم ولی ثبات سیاسی در ایران قابل توجه و تقدیر است، تصریح کرد: کوتاهی برخی مسئولین نباید به پای نظام و حاکمیت نوشته شود، قطعاً با سیاست‌های تعریف شده دست اخلالگران و فاسدان کوتاه خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی مسئولیت داریم و باید پاسدار خوبی برای منصب مورد تصاحب باشیم ادامه داد: تکریم مردم باید سرلوحه کار مسئولین باشد، مردم دلسرد هستند، برخورد برخی مدیران زیبنده حکومت اسلامی و مردمانی که صاحب شریعت، فرهنگ و تمدن نمی‌باشد.

وی در پایان با بیان اینکه با نظارت‌های به عمل آمده برخی مدیران در محل خدمت حضور فعال ندارند یادآور شد: عدم حضور مدیران عدم حضور و عدم پاسخگویی کارشناسان و در نتیجه نارضایتی عمومی را به همراه خواهد داشت.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها