کد خبر: ۷۷۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳
ایلام-مدیرکل پدافند غیر عامل ایلام با اشاره به اینکه طرح جامع پدافند غیر عامل در استان ایلام ابلاغ شده است، گفت: این سند در راستای کاهش آسیب پذیری‌ها ابلاغ شده است.

به گزارش آرانیوز:محمد رحیمی  اظهار داشت: طرح جامع مطالعات پدافند غیر عامل استان به عنوان یک طرح شناسایی و راهبردی برای استان با برنامه ریزی در راستای حفاظت از منابع و زیرساخت‌ها و پیشگیری از آسیب پذیری و دارایی‌های استان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: این طرح با ۲ میلیارد و ۱۱۳ میلیون ریال اعتبار به عنوان یک سند بالادستی برای استان تهیه و تعریف شده است.

رحیمی عنوان کرد: با پیگیری‌های انجام شده این طرح اوایل امسال در اردیبهشت ماه در استان وصول شد و در جلسه شورای پدافند غیر عامل در تیرماه به همه دستگاه‌ها ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: این سند در راستای کاهش آسیب پذیری‌های حوزه زیربنایی و دارایی‌های استان بر اساس اهمیتی که دارند، در بخش حساس و حیاتی دسته بندی شده و متناسب با هر نوع دارایی و تمهیداتی که دارند برای آنها تعاریفی داشته است.

مدیر کل پدافند غیر عامل ایلام افزود: به عنوان مثال در سال ۱۴۰۰ برنامه‌ای که در این سند تعریف شده و باید اجرا شود، طرح حفاظتی ساختمان استانداری، اجرای حصارکشی محوطه تصفیه خانه شهر ایلام، حفاظت فیزیکی و مصون سازی پایگاه انتقال خون استان، مطالعه پدافند غیر عامل فرودگاه ایلام، همچنین مطالعه پدافند غیر عامل انبار نفت در داخل شهر ایلام و تامین ژنراتور برق اضطراری مورد نیاز ایستگاههای پمپاژ آب ایلام است.

وی گفت: خوشبختانه این سند رونمایی و به همه دستگاه‌ها ابلاغ شده است.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار