کد خبر: ۷۶۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴
اصفهان - سی و سومین جشنواره تئاتر استان اصفهان از روز سه شنبه ۱۸ الی ۲۱ آبان‌ماه ۱۴۰۰ در تماشاخانه ماه حوزه هنری و تالار هنر برگزار می شود.

به گزارش آرانیوز:سی و سومین جشنواره تئاتر استان اصفهان از روز سه شنبه ۱۸ الی ۲۱ آبان‌ماه ۱۴۰۰ در تماشاخانه ماه حوزه هنری و تالار هنر برگزار می‌شود.

نمایش‌های صحنه‌ای سی و سومین جشنواره تئاتر استان اصفهان از ۱۸ آبان ماه در تماشاخانه ماه حوزه هنری استان اصفهان و تالار هنر به اجرا در می‌آیند.

در این دوره از جشنواره صرفاً نمایش‌های صحنه‌ای به اجرا درمی‌آیند و تعداد آثار ارسالی به این جشنواره در مجموع ۲۸ اثر است که از این تعداد ۱۳ اثر از شهر اصفهان و ۱۵ اثر از شهرستان‌های استان در این جشنواره حضور دارند.

امسال و در این دوره از جشنواره، سه اثر از نجف آباد، یک اثر از پیربکران، دو اثر از داران، دو اثر از فلاورجان، یک اثر از گلپایگان، دو اثر از خمینی شهر، دو اثر از کاشان، یک اثر از شاهین شهر و یک اثر از لنجان به دبیرخانه سی و سومین جشنواره تئاتر اصفهان رسید.

یکی از برنامه‌های مهم سی و سومین دوره از جشنواره تئاتر استانی بزرگداشت استاد «حسن کریمی هسنیجه» است.

گفتنی است، سی و سومین جشنواره تئاتر استانی از روز سه شنبه ۱۸ الی ۲۱ آبان‌ماه ۱۴۰۰ در تماشاخانه ماه حوزه هنری و تالار هنر به روی صحنه می‌رود.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار