کد خبر: ۷۶۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
بوشهر- رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: تشکیل شرکت تعاونی‌های فراگیر ملی با توجه پتانسیل‌های استان در زمینه خرما و آبزیان در بوشهر ضروری است.

به گزارش آرانیوز:جعفر پورکبگانی صبح چهارشنبه در نشست اعضای شورا با اعضای کارگروه حمایت از تولیدات داخلی استان بوشهر اظهار داشت: شورای شهر بوشهر از تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در حوزه اشتغال و مسائل اجتماعی در توان خود حمایت می‌کند.

وی اضافه کرد: شورا جز در حوزه سرمایه گذاری که نگاه به درآمد پایدار دارد در سایر موارد نگاه درآمدزا ندارد و در کمیسیون بهداشت و سلامت شورا به دنبال ارتقا سلامت شهروندان در کمیسیون فرهنگی ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی و توجه به مسائل فرهنگی و در کمیسیون عمران ایجاد عمران شهری در جهت رفاه و آسایش شهروندان هستیم.

پورکبگانی خاطر نشان کرد: ایجاد شرکت تعاونی فراگیر ملی که از ایده‌های آیت الله شاه آبادی بوده و در دنیا نمونه آن در ایالت باسک اسپانیا ایجاد شده با توجه به ظرفیت‌های بسیار خوب استان در حوزه خرما و آبزیان می‌تواند تأثیر گذار باشد و باید در دستور کار قرار گیرد.
وی افزود: مرکز پژوهش‌ها و کمیسیون‌های شورا پذیرای دیدگاه‌ها و ایده‌های دوستان هستند و ما در مدیریت شهری قطعاً از تسهیل امور تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در حمایت از فعالیت‌های اقتصادی شهروندان به ویژه جوانان و بانوان در راستای مقابله با بیکاری و آسیب‌های اجتماعی حمایت می‌کنیم.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار