کد خبر: ۷۶۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
ایلام-معاون اقتصادی استانداری ایلام با اشاره به اینکه پایین بودن واکسیناسیون دانش آموز در شهر ایلام قابل پذیرش نیست، گفت: باید واکسیناسیون دانش آموزان در استان شتاب بیشتری بگیرد.

به گزارش آرانیوز:جهانگیر رستم زاد ظهر چهارشنبه در نشست قرارگاه اجرایی کرونا با انتقاد از اداره آموزش و پرورش شهرستان ایلام به دلیل پایین بودن واکسیناسیون دانش آموز در شهر ایلام تأکید کرد: باید واکسیناسیون دانش آموزان بالای ۱۲ سال در یک اقدام انقلابی شتاب بیشتری یابد و در این زمینه هر گونه اقدامی که لازم است در شهرستان صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه در صورت بازگشایی مدارس باید تمام تمهیدات لازم برای رعایت پرتکل های بهداشتی در مدارس صورت گیرد اضافه کرد: در صورت بازگشایی مدارس حتماً باید آبخوری‌های مدارس به صورت الکترونیکی باشد تا رعایت مسائل بهداشتی در مدارس افزایش یابد.

وی همچنین به چاپ پنج کتاب در حوزه‌ی کرونا در استان اشاره کرد و از این اقدام فرهنگی در استان تقدیر و تشکر کرد.

معاون استاندار ایلام اضافه کرد: ما در همین ایام در هفته دوم آبان ماه سال گذشته وضعیت بسیار خطرناکی را سپری می‌کردیم و آمارهای بسیار بالایی از بسترها و مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش می‌شد که امسال به برکت واکسیناسیون امسال وضعیت بسیار بهتری در استان داریم که می‌طلبدبا رعایت پروتکل‌های بهداشتی و واکسیناسیون احاد جامعه به سمت غلبه کامل بر کرونا حرکت کنیم.

وی با ابراز نگرانی از آمارهای چند روز اخیر افزود: هنوز نگران وضعیت کرونا در استان هستیم چرا که در چند روز اخیر آمار بستری‌های استان رو به افزایش بوده است که باید با دقت نظر و توجه بیشتری در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی وضعیت را مدیریت کنیم.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار