کد خبر: ۷۶۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
کرج - سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز گفت: یوم‌الله ١٣ آبان به دلیل استمرار چپاول دولت‌ها و خوی استکباری آمریکا به وقوع پیوست.

به گزارش آرانیوز:حسین کاشانی‌پور پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز اظهار کرد: مناسبت‌های بسیاری را در این روز تاریخی مهم شاهد هستیم که از جمله آنها می‌توان به تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران و به شهادت رسیدن تعداد قابل توجهی از دانش‌آموزان اشاره کرد.

وی بیداری، تقابل ملت ایران با استکبار، ظلم استکبار به ملت را از جمله پیام‌های این روز تاریخی دانست و تأکید کرد: نباید این پیامد و ارزش‌ها به دست فراموشی سپرده شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به استمرار چپاول ملت‌ها اظهار داشت: استمرار چپاول ملت‌ها توسط استکبار جهانی سبب شد تا ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار خوانده شود.

وی در خصوص گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهمیده خاطرنشان کرد: یاد و خاطره شهدای این روز و شهید ویژه شهید محمدحسین فهمیده را باید گرامی بداریم و بنابراین در روز ۱۳ آبان خشم استکبارستیزی خود را به گوش جهانیان می‌رسانیم.

کاشانی‌پور تأکید کرد: اگر جان‌فشانی شهدا نبود و لانه جاسوسی آمریکا تسخیر نمی‌شد امروز شاهد سلطه‌گری بسیاری از سوی استکبار جهانی بودیم و هنوز دشمنی‌های آمریکا در مقابل انقلاب اسلامی ادامه دارد بنابراین باید با یادآوری و بصیرت افزایی هرچه بیشتر جنایات و ظلم استکبار جهانی در آگاهی بخشی نسل جوان پیش رفت.

وی با تأکید بر اینکه مراسم‌های این روز با شور هرچه بیشتر باید برگزار شود اذعان داشت: پیام ایستادگی در برابر آمریکا را باید منتقل سازیم و رشد و پیشرفت‌های بسیاری که در عرصه علم و صنعت امروز می‌بینیم در نتیجه قطع دست سلطه گران از کشور است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز در خصوص برنامه‌های روز ١٣ آبان افزود: علاوه بر سخنرانی‌ها و مراسم ویژه با حضور مسئولان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی امامان جمعه در شهرستان‌های استان البرز مراسم ویژه از جمله نواختن زنگ استکبارستیزی، مسابقه نقاشی افول آمریکا، مسابقه دو صحرانوردی، گل‌باران مزار شهدا، اردوی یک روز از لانه جاسوسی، برپایی غرفه با عنوان نجوم و خلاقیت، نشسته‌ای بصیرتی و روشنگری با موضوع استکبارستیزی به صورت میدانی و حضوری در این استان را شاهد خواهیم بود.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار