کد خبر: ۷۶۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴
یزد- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد از برنامه ریزی برای کلنگ زنی ۱۵ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان خبر داد.

به گزارش آرانیوز:محسن صادقیان، صبح شنبه در جمع خبرنگاران عمرانی یزد از تحویل خانه‌های طرح اقدام ملی مسکن در یزد و مهریز طی چند هفته آینده و برنامه ریزی برای کلنگ زنی حدود ۱۵ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان در آینده نزدیک خبر داد.

وی با اشاره به بازدید از زمین‌های پیشنهادی پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای اردکان، میبد، اشکذر و زارچ، گفت: سازمان همیاری شهرداری‌های استان با تمام توان خود در حال تکمیل بلوک‌های ساختمانی ۲۰۰ واحدی سایت فاطمیه در یزد است تا این واحدها همزمان با فاز اول پروژه‌های مسکن ملی در مهریز تا چند هفته آینده به متقاضیان تحویل شود.

صادقیان گفت: اولویت تخصیص زمین برای ساخت این واحدها، با زمین‌های دولتی داخل محدوده و بعد از آن در صورت نیاز الحاق زمین حریم شهر به محدوده است و زمین‌های خالی دستگاه‌های دولتی که ساخت و سازی بر روی آن انجام نشده نیز از ادارات پس گرفته، برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در اختیار گرفته می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار افزود: دستگاه‌های خدمات رسان موظف به تامین زیرساخت‌های پروژه‌های مسکن ملی خواهند بود.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار