کد خبر: ۷۶۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
کرج - نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به ضرورت رسیدگی به حوزه فرهنگ و ورزش شهرداری کرج گفت: سرمایه‌های فرهنگ و ورزش شهرداری مغفول مانده است.

به گزارش آرانیوز:علیرضا رحیمی صبح شنبه در حاشیه بازدید از یکی از مراکز فرهنگی شهرداری کرج با یادآوری این موضوع که بحث تخصصی شدن فرهنگسراها چند بار مطرح شده است، به مصوبه شورای پنجم جهت تحقق این مهم در زمان تصدی خود در سازمان فرهنگی اشاره کرد.

وی گفت: در دوره قبل در خصوصی شدن کتابخانه‌ها، فرهنگسراها و قرائت خانه‌ها در مرحله نهایی قرار گرفت.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از توان دغدغه مندها، علاقمندان، صاحبان سبک، سمن‌ها و مؤسسات فرهنگی در اداره فرهنگسراها و تخصصی کردن آنها، عنوان کرد: با شیوه اداره کردن کنونی فرهنگسراها، سرمایه‌های زیادی در حوزه‌های فرهنگ و ورزش رو به نابودی می‌رود.

وی به دو شیفته شدن ساعت کاری فرهنگسراها در سازمان فرهنگی اشاره کرد و گفت: باز بودن درب فرهنگسراها پس از اتمام ساعات کاری شهرداری، کمک شایانی به توسعه فرهنگی و اقتصادی شهر دارد.

رحیمی متذکر شد: با توجه به مهیا شدن فضا برای تحقق این امر، ضروری است تا پیگیری‌های لازم برای بهره‌گیری از لایحه قبلی و یا ارسال لایحه جدیدی با همین موضوع از سوی رئیس سازمان فرهنگی صورت گیرد.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار