کد خبر: ۷۶۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
به دنبال بروز اختلال،جایگاه‌های سوخت در استان‌های مختلف کشور از مدار توزیع سوخت سهمیه‌ای خارج شدند، هم‌اکنون توزیع سوخت به‌صورت آزاد در حال انجام است، اما ماجرای هک بیلبوردهای تبلیغاتی چیست؟

به گزارش آرانیوز: جایگاه‌های سوخت در استان‌های مختلف کشورمان از ساعتی پیش با اختلال در توزیع سوخت با نرخ سهمیه کارت سوخت روبه‌رو شدند که این موضوع مشکلاتی را برای مردم رقم‌زده است.

یک منبع نزدیک به شورای عالی امنیت ملی، حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت را تایید کرد و گفت: در حال بررسی منشا این حمله هستیم. مسئولان از آغاز سوخت‌گیری دستی در برخی شهرها خبر می‌دهند.

گزارش خبرنگاران مهر از شهرهای شمالی از ساری، آمل، بابل، نوشهر، رامسر و چالوس در مازندران حکایت از تعطیلی پمپ‌های بنزین و ازدحام مردم دارد. همچنین در استان گیلان به‌رغم عدم ارائه خدمات اما نیروهای فعال در پمپ‌بنزین و جایگاه‌های سوخت پاسخگوی مردم هستند

در توابع استان تهران اعم از ورامین، قرچک، تهران، ری، اسلامشهر و شهریار هم باوجود قطع سامانه توزیع سوخت همچنان بنزین به‌صورت آزاد عرضه می‌شود. برخی از پمپ‌های بنزین در سطح استان البرز هم غیرفعال شده‌اند و برخی هم فقط بنزین آزاد ارائه می‌کنند. این در حالیست که بر خلاف بیشتر پمپ بنزین‌های کشور که با مشکل سوخت‌گیری مواجه هستند یک پمپ بنزین در کرج همچنان بنزین یارانه‌ای می‌زند.

در استان فارس نیز گزارش‌های مشابهی رسیده است به‌طوری‌که در برخی جایگاه‌های عرضه سوخت شاهد ازدحام خودروها هستیم. در استان خراسان جنوبی بعد از اختلال چند ساعته، ۱۰ جایگاه به مدار برگشته و بنزین آزاد عرضه می‌کند.

.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار