کد خبر: ۷۶۲۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲
بستک - امام جمعه شهرستان بستک گفت: اداره مستقل تعزیرات حکومتی در بستک راه‌اندازی شود.

به گزارش آرانیوز:، حجت الاسلام یونس قائدی در شورای اداری شهرستان بستک که با حضور استاندار هرمزگان برگزار شد، با اشاره به لزوم ایجاد فرصت‌های وحدت آفرین در غرب استان هرمزگان، اظهار کرد: رشد و توسعه منطقه همواره با وحدت حاصل می‌شود. این مهم در غرب استان هرمزگان به واسطه وجود جمعیت اهل سنت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی ابراز داشت: از تمام ائمه جمعه، شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و نماینده مردم غرب استان می‌خواهم که با تمام توان از استاندار جدید حمایت کنند.

امام جمعه شهرستان بستک بیان داشت: مردم بستک مشارکت فعالانه‌ای در مناسبت‌های ملی، مذهبی دارند و همیشه همراه نظام و انقلاب بوده اند.

حجت‌الاسلام قائدی اظهار کرد: یکی از مهمترین خصیصه‌های مردم شهرستان بستک، سطح بالای سواد مردم این منطقه است؛ آمار باسوادی مردم بستک به نسبت جمعیت از مرکز استان هرمزگان نیز بیشتر است.

وی با اشاره به لزوم پاسخگویی صحیح به مطالبات مردم، گفت: اداره مستقل تعزیرات حکومتی در شهرستان بستک برای تسهیل امور ارباب رجوع باید راه اندازی شود.

امام جمعه شهرستان بستک خاطرنشان کرد: ادارت شهرستان بستک برای ارائه خدمات مطلوب به مردم با کمبود نیرو مواجه هستند که از استاندار محترم هرمزگان درخواست بررسی و رفع این موضوع را داریم.

حجت‌الاسلام قائدی با اشاره به اهمیت تکمیل مصلی نماز جمعه شهرستان بستک، اذعان کرد: احداث سالن ورزشی ۵۰۰ نفری بستک یکی از نیازهای جوانان این منطقه است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار