کد خبر: ۷۶۲۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
ایلام-مدیرکل کمیته امداد استان ایلام بر لزوم افزایش خدمات رسانی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته ایلام تاکید کرد.

به گزارش آرانیوز:رضا طاهری عصر پنجشنبه در جمع مدیران امداد شهرستان‌های تابعه استان اظهار کرد: حفظ عزت نفس و کرامت محرومین در روند خدمت رسانی باید مورد توجه و در اولویت قرار گیرد و همواره خط قرمز همکاران باشد و به عنوان یک مطالبه جدی مد نظر قرار گیرد چرا که این موضوع یکی از شاخص‌های مهم یک نهاد انقلابی است.

وی گفت: استفاده از ظرفیت بزرگان مناطق در راستای خدمت به محرومین و منافع آنان مورد توجه جدی قرار گیرد.

مدیرکل کمیته امداد ایلام اضافه کرد: از ظرفیت مدیران دستگاه‌های دیگر و امکانات آنها نیز در راستای خدمت رسانی بهینه بهره گیری شود.

طاهری عنوان کرد: مدیران شهرستانی لازم است برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت داشته و در خصوص اعتبارات و بودجه‌های سالیانه اشراف کافی داشته باشند.

وی گفت: روسای امداد شهرستان‌ها لازم است بر روند خدمت رسانی حوزه فعالیت خود نظارت دقیق و هدفمند داشته باشند.

طاهری تصریح کرد: هر نوع خدمتی که به نیازمندان ارائه می‌شود باید در قالب چارچوب‌ها و توجه به اسناد بالادستی این نهاد و دستورالعمل‌ها باشد.

وی گفت: همه باید تلاش کنیم که خدمات امداد به روز و به موقع انجام شود و تلاش ما این باشد که نیازهای اساسی خانواده‌ها به حداقل برسد.
باید تلاش شود شیب خدماتی که به نیازمندان ارائه می‌شود بیشتر به سمت مناطق محروم و کمتر توسعه یافته باشد.

مدیرکل کمیته امداد ایلام عنوان کرد: لازم است خدماتی که به نیازمندان ارائه می‌شود اطلاع رسانی مناسب شده و این خدمات در رسانه‌ها منعکس شود و هر مدیر شهرستانی در این زمینه باید علاوه بر اینکه یک مدیر موفق در خدمت رسانی باشد یک مدیر روابط عمومی موفق هم باشد.

وی گفت: هر مدیر شهرستانی لازم است در تقویت روحیه، نشاط و شادابی کارکنان مجموعه خود در راستای ایجاد انگیزه بیشتر در خدمت رسانی تلاش مضاعف کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار