کد خبر: ۷۵۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
سمنان- معاون سیاسی استاندار سمنان با اشاره به اینکه در شیوع ویروس کرونا یک نوع ثبات در استان ایجاد شده است، گفت: نباید در قبال این بیماری عادی انگاری کرد چرا که چرخه ویروس همچنان وجود دارد.

به گزارش آرانیوز:حبیب الله خجسته پور  با بیان اینکه شرایط شیوع کرونا قدری در استان سمنان تثبیت شده است، تاکید کرد: یکی از دلایل این امر در کنار واکسیناسیون رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و… از سوی مردم استان سمنان است.

وی با بیان اینکه در زمینه رعایت فاصله گذاری و مسائل پروتکل‌ها طبق اذعان ستاد مقابله با کرونا، استان سمنان همواره رتبه‌های اول تا سوم را داشته که نشان می‌دهد مردم همراه بوده و هستند، بیان کرد: نظارت ستاد مقابله با کرونای استان و کمیته‌های ذی‌ربط آن نیز در سطح استان وجود دارد تا در کنار واکسیناسیون بتوانیم شاهد کاهش ابتلاء باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان با بیان اینکه ویروس کرونا از بین نرفته و چرخه انتقال وجود دارد، بیان کرد: دوری از تجمعات و مجامع و اماکن سربسته یکی از مهمترین توصیه‌های ما به مردم برای دوری از ابتلای به بیماری کرونا است.

خجسته پور بیان کرد: هم اکنون شهرستان میامی در وضعیت آبی، شاهرود، سمنان، دامغان و گرمسار در وضعیت نارنجی و مهدی شهر، سرخه و آرادان در وضعیت زرد هستند، ابراز کرد: با همراهی بیشتر مردم امکان تغییر رنگ بندی نیز وجود دارد.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار