کد خبر: ۷۵۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸
گرگان- عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: ورودی شرقی گرگان هم باید تا سال دوم شورا به سرانجام برسد زیرا زیبنده و مناسب شهر نیست.

به گزارش آرانیوز:ناصر گرزین عصر شنبه در نطق پیش از دستور خود در جلسه شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: شورای ششم باید دو چشم انداز، تکمیل پروژه های در حال ساخت و تمرکز بر روی جذب سرمایه گذار و اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در شهر را پیش رو داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان افزود: مجتمع گردشگری هزارپیچ از لحاظ جانمایی و نوع پروژه در کشور خاص بوده و باید تلاش کنیم آن را تکمیل کنیم.

وی بیان کرد: شهری پویا و موفق است که از مشارکت‌های مردمی و سرمایه‌گذاران استفاده کند و پروژه بازار موزه هفت شهر هم از نوع سرمایه گذاری بوده که تنها آورده شهرداری زمین و پول پروانه بود.

گرزین به پارک چهار هکتاری جهاد کشاورزی و اضافه شدن آن به فضای سبز گرگان اشاره کرد و گفت: در ساخت هتل ناهارخوران هم توفیق چندانی نداشتیم و باید آن را تکمیل کرده تا از این طریق درآمد پایدار برای شهر ایجاد شود.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان اضافه کرد: ورودی شرقی گرگان هم باید تا سال دوم شورا به سرانجام برسد زیرا زیبنده و مناسب شهر نیست.

بازگشایی بلوار نیایش، خارج کردن کمربندی از داخل شهر، تعیین تکلیف رستوران میدان بسیج، ادام

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار