کد خبر: ۷۵۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
ایلام-فرمانده انتظامی استان ایلام از راه اندازی سامانه فوریت های پلیسی پلیس فتا با شماره ۰۹۶۳۸۰ در استان خبر داد.

به گزارش آرانیوز:سردار دلاور القاصی مهر ظهر شنبه در آیین راه اندازی مرکز فوریت‌های پلیسی پلیس فتا در ایلام اظهار کرد: امروزه و با گسترش جرائم در فضای مجازی، به منظور سهولت در اجرای امورات انتظامی مردم و در راستای هوشمندسازی پلیس سامانه فوریت‌های پلیسی در فضای مجازی در پلیس فتا راه اندازی شده است.

وی با اشاره اینکه بیش از ۷۰ درصد جرائم در فضای مجازی به موضوع کلاهبرداری در فضای مجازی برمی گردد، بیان داشت: به علت اینکه در فضای مجازی شاید برخی از شهروندان به خاطر عدم آگاهی نسبت به فضای مجازی، مورد کلاهبرداری قرار بگیرند و اغفال شوند و یا پیامک‌هایی از جاهایی به آنها با عنوان وعده برنده شدن در جایی، برایشان ارسال شود، به همین خاطر برای پیشگیری از این جرائم و اینکه شهروندان بتوانند در هر ساعت از شبانه روز که خواستند با کارشناسان پلیس فتا دسترسی داشته باشند و اطلاعات و راهنمایی بگیرند، سامانه ۰۹۶۳۸۰ پلیس فتا راه اندازی شد که امروز به مناسبت هفته ناجا افتتاح شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام بیان کرد: این سامانه به صورت شبانه روزی هر گونه اطلاعات و راهنمایی را که در بحث فضای مجازی می‌خواهند، به آنها ارائه می‌شود.

وی گفت: به همین منظور هم استانی‌های عزیز با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به صورت مستقیم تماس بگیرند و اگر هم با ۱۱۰ تماس بگیرند باز به همین شماره ارجاع داده می‌شوند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار