کد خبر: ۷۵۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
ارومیه – سرپرست شهرداری سلماس گفت: فاز دوم کمبرندی سلماس تا پایان سال جاری آماده بهره برداری می شود.

به گزارش آرانیوز:قادر علیزاده پیش از ظهر شنبه در مراسم بهره برداری از فاز نخست کمربندی سلماس اظهار کرد: عملیات اجرایی کمربندی ارتش با مسیر گشایی، احداث بزرگراه و انجام آسفالت ریزی به طول ۱۱۰۰ متر در سلماس با اعتباری بالغ ۶۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی با قدردانی از تیپ ۲۶۴ ارتش در همکاری برای مسیر گشایی، افزود: ارتش در تقویت دفاعی و مساعدت در روند توسعه نقش ویژه‌ای داشته و همکاری و همراهی نیروی زمینی ارتش در شمال‌غرب کشور در مورد تسهیل در فرآیندهای توسعه شهری و زیرساختی بسیار عالی است.

سرپرست شهرداری سلماس گفت: فاز دوم این پروژه نیز با اعتبار بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال با هدف کنترل ترافیک شهر تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

علیزاده افزود: کمربندی شرقی سلماس معروف به کمربندی ارتش، یکی از آرزوهای دیرینه مردم شهرستان سلماس بود که این کمربندی از شرق شهرستان به نوعی از میدان امام علی (ع) شروع و تا ورودی روستای مغانجوق ادامه می‌یابد.

وی یادآور شد: کاهش بار ترافیکی به ویژه در مرکز شهر و افزایش ایمنی و مسائل امنیتی شهر و همچنین اتصال ارتباط بیمارستان قدیم و جدید تسریع در تمام کارهای اورژانسی و آتش نشانی را بدون ورود به داخل شهر از مزایای اجرای این طرح است.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار