کد خبر: ۷۵۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
همدان- سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: تیم شهرداری همدان با اردوی آماده‌سازی خوب و با تمام قدرت به استقبال لیگ دسته اول فوتبال کشور می رود.

به گزارش آرانیوز:رضا طلایی‌منش  با اشاره به نحوه آماده‌سازی تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار کرد: همچون فصل گذشته اردوی پیش از فصل خود را در کمپ مجهز دانشگاه آزاد اسلامی شهر همدان آغاز کردیم.

وی افزود: ۲۵ روز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان تمرینات بدنسازی و آماده‌سازی را به خوبی پشت‌سر گذاشتیم و توانستیم به آمادگی خوبی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به برگزاری دیدارهای تدارکاتی گفت: یک دیدار تدارکاتی در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار کردیم که ۸ بر یک موفق به شکست حریف خود شدیم.

طلایی‌منش خاطرنشان کرد: بعد از اردو آماده سازی در همدان برای برگزاری دیدار تدارکاتی برابر مس کرمان و انجام تست‌های پزشکی ایفمارک راهی تهران شدیم.

وی با اشاره دیدار برابر مس کرمان بیان کرد: تیم فوتبال مس کرمان یکی از متمول‌ترین تیم‌های گروه ما بوده که قیمت یک بازیکن این تیم به اندازه ۱۰ بازیکن ما می‌شود و این تیم تنها در اردوی کردان کرج بیش از ۶۰۰ میلیون تومان هزینه کرده بود و از نظر مالی به هیچ وجه با ما قابل مقایسه نیست.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: این دیدار برای ما محک خوبی بود تا نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنیم در نهایت هم توانستیم با یک گل مس کرمان را شکست دهیم.

وی با اشاره به آغاز لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت: طبق گفته مسئولان فدراسیون فوتبال مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور از ۲۵ مهر ماه آغاز خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: قبل از آغاز مسابقات حتماً یک دیدار تدارکاتی با یکی از تیم‌های لیگ برتری و یا دسته اول برگزار خواهیم کرد.

طلایی‌منش با اشاره به قرعه لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت: در هفته‌های اول دیدارهای سختی را پشت سر خواهیم گذاشت و در هفته نخست باید در تبریز به مصاف ماشین‌سازی برویم.

وی افزود: ۷ تیم لیگ دسته اول فوتبال کشور سابقه حضور در لیگ برتر را دارند و در این لیگ اکثر تیم‌ها ریشه‌دار، پر هوادار و با سابقه هستند اما ما نیز با تکیه بر ظرفیت بومی فوتبال استان همدان به جنگ حریفان خود می‌رویم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به لزوم حمایت از تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: در لیگ دسته اول فوتبال کشور همدان هر هفته روی آنتن استان‌های کشور خواهد بود و در برنامه‌های تخصصی شبکه‌های ملی نام همدان برده می‌شود و باید مدیران استان قدر این ظرفیت را بدانند.

وی افزود: تیم شهرداری نه تنها متعلق به شهرداری بلکه متعلق به کل استان همدان بوده و آبروی ورزش استان است و باید علاوه به شهردار و شورای اسلامی شهر، مدیرکل ورزش و جوانان استان و سایر دستگاه‌های اجرایی استان کمک کنند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به ظرفیت بومی فوتبال استان همدان بیان کرد: تا جایی که توانستیم پیرو سیاست باشگاه در لیگ دسته اول فوتبال کشور نیز از ظرفیت بازیکنان بومی استفاده کرده‌ایم.

طلایی‌منش افزود: امیدواریم همچون فصل گذشته با دیدگاه ورزشی اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر، شهردار و مدیریت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در لیگ دسته اول به عنوان شگفتی‌ساز معرفی شویم.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار