کد خبر: ۷۴۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
شهرکرد- مدیرکل آموزش‌وپرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اولویت سلامت دانش آموزان است، گفت: کلاس‌ها به‌مرور از اول آبان ماه در استان حضوری می‌شود.

به گزارش آرانیوز:فرحناز قائدامینی در آئین نمادین «مهر عاطفه‌ها» که صبح چهارشنبه در شهرکرد برگزار شد، اظهار کرد: بهار اصلی در کشور در فصل پاییز و مهر ماه است که غنچه‌های علم و دانش در نهاد پاک، سالم و صادق دانش آموزان نقش می‌بندد.

وی با بیان اینکه با تلاش و همدلی باید به بهترین روش فعالیت علمی و آموزشی استان را پیش ببریم، عنوان کرد: چندسالی است شروع مدارس با ایام محرم و صفر گره می‌خورد که امیدواریم از سیره ابا عبدالله حسین (ع) برای آموزش دانش آموزان استفاده کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه درخت انقلاب همواره با ایثارگری دلاورمردان جمهوری اسلامی ایران آبیاری می‌شود، تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی کسی بود که وقتی از بین ما رفت همه دانش موزان یک صدا گفتند ما «حاج قاسم سلیمانی هستیم».

قائدامینی به دل نوشته‌های دانش آموزان استان با موضوع شخصیت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و ادامه داد: این دل نوشته‌ها ثبت و ضبط شده است.

وی با اشاره به ایثارگری دانش آموزان چهارمحال و بختیاری، افزود: این ایثارگری از «حسین فهمیده ها» و «بهنام محمدی ها» آغاز شد و با «علی لندی» ادامه پیدا کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: «علی لندی»، «ابراهیم» زمان ما است و این چیزی جز مشق عشق نیست.

قائدامینی اظهار کرد: ایثارگری این دانش آموز بار دیگر رشادت‌ها و از خودگذشتگی هشت سال دفاع مقدس را برای ما زنده کرده است.

وی به شیوع کرونا و تأثیر این ویروس بر آموزش اشاره کرد و ادامه داد: یادگیری ارزش‌های زندگی در جمع شکل می‌گیرد از این رو آموزش حضوری از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اولویت اول آموزش و پرورش را سلامت دانش آموزان دانست و عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای باشد که بتوانیم به مرور تا اول آبان ماه امسال دانش آموزان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی با حضوری پرشور در کلاس درس حاضر شوند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار