کد خبر: ۷۴۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹
سنندج- همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس، ۵۰۰ نفر از بسیجیان عضو پایگاه های مقاومت بسیج شهر سنندج به قله آبیدر صعود کردند.

به گزارش آرانیوز:فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان روز جمعه در جمع بسیجیان سنندجی و در قله آبیدر اظهار کرد: رشادت‌ها و فداکاری‌های جوانان ایرانی در دوران دفاع مقدس زمینه ساز خلق حماسه‌هایی جاودان شد.

سردار سید صادق حسینی افزود: این فداکاری‌ها و ایثارگری‌ها باید همواره در جامعه ما نمودی عینی داشته باشد و در این راستا نقش بسیجیان ویژه است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: امنیت، عزت و اقتدار کنونی ایران اسلامی مرهون جانفشانی‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران بوده و ایام هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای بازگو کردن این دستاوردهای بزرگ است.

سردار حسینی از حضور پرشور جوانان و نوجوانان بسیجی شهرستان سنندج در این صعود ورزشی تقدیر کرد و گفت: حمایت از جوانان نخبه و متعهد از وظایف نهادهای انقلابی همچون سپاه بوده و امیدواریم شاهد نقش آفرینی بسیجیان جوان در عرصه‌های مختلف باشیم.

در پایان این صعود، بسیجیان جوان سنندجی با شعارهایی انقلابی با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار