کد خبر: ۷۴۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵
اهواز- فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: مسیر پیشکسوتان دفاع مقدس «تبعیت از ولایت» است و این مسیر یکی از نیازمندی‌های مهمی است که باید ما از پیشکسوتان، رزمندگان و شهدا درس یاد بگیریم.

به گزارش آرانیوز:سردار حسن شاهوارپور پیش از ظهر امروز شنبه در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت اربعین حسینی اظهار کرد: امروز برای تجلیل از پیشکسوتان و جانبازان تعدادی از آنها دعوت و از ایثار و مجاهدتشان تجلیل شد.

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه نیازمند فرهنگ دفاع مقدس هستیم، افزود: این فرهنگِ جهادی و ایثار است؛ فرهنگی که باعث شده دشمنان شکست بخورند.

وی با تأکید بر اینکه مردم به‌ویژه جوانان ما باید با فرهنگ دفاع مقدس آشنا شوند، یادآور شد: جامعه امروز ما مدیون کسانی است که در آن دوران جوانی خودشان را برای نظام فدا کردند و ازاین‌رو باید از افراد ایثارگر و مجاهد تجلیل کرد و راهشان را ادامه داد.

سردار شاهوارپور، مسیر پیشکسوتان دفاع مقدس را تبعیت از ولایت اعلام کرد و گفت: امروزه نیز تبعیت از ولایت یکی از نیازمندی‌های مهمی است که باید ما از پیشکسوتان، رزمندگان و شهدا درس یاد بگیریم.

نظرشما
پربازدیدها