کد خبر: ۷۴۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴
اهواز- استاندار خوزستان گفت: هماهنگی میان دستگاه‌های این استان به‌منظور تسریع در روند پروژه‌های آبفا باید زودتر انجام شوند.

به گزارش آرانیوز:استاندار خوزستان گفت: هماهنگی میان دستگاه‌های این استان به‌منظور تسریع در روند پروژه‌های آبفا باید زودتر انج

، صادق خلیلیان ظهر امروز شنبه ضمن دیدار با «حمیدرضا جانباز» مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور آخرین اقدامات صورت گرفته را در حوزه آب و فاضلاب خوزستان ارائه کرد و گفت: همچنین هماهنگی میان دستگاه‌های استان به‌منظور تسریع در روند پروژه‌های آبفا باید زودتر انجام شوند.

استاندار خوزستان در ادامه تأکید کرد: به شرکت آبفا دستور داده شده با توجه به نزدیکی به فصل بارش اقدامات کوتاه‌مدت در اولویت قرار گیرند تا هر چه سریع‌تر این اقدامات به سرانجام برسند.

وی عنوان کرد: اگر اعتباری نیز در زمینه اصلاح و ساماندهی شبکه فاضلاب و آب‌های سطحی تخصیص داده می‌شود باید به نحو مطلوب مورد استفاده قرار گیرد.

خلیلیان افزود: فضای مدیریتی در استان به سمت هماهنگی بیشتر و بهتر در حال سوق یافتن است که این هماهنگی باعث تسریع در اقدامات و پروژه‌های مختلف خواهد شد.

وی در ادامه به منابع آبی و اجرای الگوی کشت پاییزه در خوزستان اشاره کرد و گفت: سیاست‌های حمایتی در این زمینه از سوی جهاد کشاورزی استان دنبال خواهند شد.

ام شوند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار