کد خبر: ۷۴۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷
ارومیه - مدیرکل حج و زیارت آذربایجان غربی گفت: ۴۰۳ زائر از استان عازم سفر زیارتی اربعین حسینی (ع) شده اند.

به گزارش آرانیوز:شاهین حق شناس پیش از ظهر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به این که ۳۴ دفتر در استان برای دریافت گذرنامه‌ها در نظر گرفته شده بود، افزود: یک هزار و ۳۱۶ زائر برای زیارت اربعین در استان ثبت نام کرده بودند که ۴۰۳ زائر از این تعداد حائز شرایط بودند و برای آنها روادید اخذ شده است.

وی با بیان اینکه اربعین بهترین فرصت برای شناساندن اهداف قیام امام حسین (ع) است، اظهارکرد: برگزاری مسابقه اربعین، تهیه پرچم سیاه رنگ برای مغازه‌ها و خانه‌ها، اجرای برنامه شب شعر اربعین و شهدای دفاع مقدس از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ایام اربعین حسینی است.

مدیرکل حج و زیارت آذربایجان غربی گفت: ثبت نام اربعین در سامانه سماح بوده و بدیهی است اعزام افراد فاقد شرایط مقدور نیست و با توجه به بسته بودن مرزها، افراد به هیچ‌وجه به مرزهای کشور مراجعه نکنند.

حجت الاسلام میرزایی مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان نیز در این نشست با بیان این که اربعین سید و سالار شهیدان بهترین فرصت برای شناساندن اهداف قیام امام حسین ع است گفت: برگزاری مسابقه اربعین، تهیه پرچم سیاه رنگ برای مغازه‌ها و خانه‌ها، اجرای برنامه شب شعر اربعین و شهدای دفاع مقدس از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ایام اربعین حسینی است.

نظرشما
پربازدیدها