کد خبر: ۷۴۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
کاشمر ـ رئیس شورای شهر کاشمر گفت: بعد از این‌که برگه های رأی توزیع شد و پس از گذشت ۱۰ دقیقه از دریافت تعرفه، سه نفر از اعضا برگه‌های خود را تحویل ندادند و جلسه را ترک کردند.

به گزارش آرانیوز:، با شروع به فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی شهر کاشمر، عملاً فعالیت شهردار قبلی به پایان رسید و اعضای ششمین دوره شورای شهر اقدام به تعیین سرپرست برای شهرداری کاشمر کردند.

شب گذشته در مرحله نهایی انتخاب شهردار کاشمر، با اما و اگرهای فراوان «محمد صادقی» از بین کاندیداهای مطرح شده به‌عنوان شهردار این شهر انتخاب شد.

علی‌اصغر مرادزاده، رئیس شورای اسلامی شهر کاشمر صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یازدهمین جلسه شورای شهر کاشمر در سه شنبه ۲۳ شهریور با دستور کار انتخاب شهردار با حضور هفت عضو شورای شهر برگزار شد که با دعوت شورا برای تصدی مسئولیت شهرداری، ۳۰ نفر رزومه خود را به شورای‌اسلامی کاشمر ارسال کردند.

وی با بیان این‌که ۱۲ نفر از این تعداد شرایط اولیه را برای پذیرش پست شهردار نداشتند، ادامه داد: پس از بررسی کارنامه متقاضیان، افراد باقی‌مانده برای ارائه برنامه‌های خود به شورا دعوت شدند و به سوالات اعضا پاسخ دادند.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشمر با اشاره به این‌که جلسه روز گذشته با حضور هفت عضو شورا رسمیت یافت و تشکیل شد، بیان کرد: با توجه به این‌که دستور کار جلسه «انتخاب شهردار» بود، همه اعضا در جلسه حضور داشتند و برگه‌های رأی انتخاب شهردار به همه اعضا تحویل داده شد.

مرادزاده گفت: تمامی اعضای شورای شهر در فرآیند انتخاب شهردار که دستور کار جلسه بوده حضور داشتند اما پس از گذشت ۱۰ دقیقه از دریافت تعرفه رأی، سه نفر از اعضا برگه‌های خود را تحویل ندادند و جلسه را ترک کردند.

وی با بیان این‌که از نظر شورای شهر، شهردار قانونی انتخاب شده است، یادآور شد: جلسه زمانی قانونی نیست که به هیچ عنوان وارد فرآیند انتخاب شهردار نمی‌شدیم در صورتی که تمامی اعضا بدون اعتراض در جلسه رسمی نشسته‌اند و برگه‌های رأی را دریافت کرده‌اند.

رئیس شورای شهر کاشمر با اشاره به انتخاب «محمد صادقی» به‌عنوان شهردار کاشمر، گفت: توانمند بودن فرد و آشنایی با مسائل شهری و دوری از هرگونه تفکر سیاسی خاص و جنجال‌های قومیتی، از ملاک‌های انتخاب شهردار کاشمر بود.

وی ادامه داد: کسانی در بیرون از شورا تلاش می‌کنند فرآیند انتخاب شهردار را زیر سوال ببرند ولی در جریان روند انتخاب شهردار نیستند و مطالبی را بیان می‌کنند که درست نیست، اگر به فکر پیشرفت شهر هستند، پیش از قضاوت نادرست و طرح موضوع در فضای مجازی، بهتر است سوالات خود را با ما مطرح کنند.

مرادزاده اضافه کرد: امیدواریم با طی مراحل اداری و بررسی شرایط، هرچه زودتر آقای محمد صادقی به‌عنوان شهردار کاشمر معرفی شده و اداره شهر را آغاز کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار