کد خبر: ۷۳۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵
گرگان- رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو های مسلح گفت: در جبهه ۱۷ هزار طلبه شرکت کردند و بیش از چهار هزار نفر شهید شدند لذا باید نقش روحانیون را در تاریخ برای نسل جدید بازگو کنیم.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام عبدالعلی گواهی پیش از ظهر دوشنبه در هفتمین یادواره ۷۵ شهید طلبه و روحانی گلستان اظهارکرد: گلستان از دیرباز با وجود دانشمندان فراوان که در خود پرورش داده، به بلاد اسلامی شناخته می شود.

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو های مسلح با بیان اینکه برگ زرین دیگر افتخارات گلستان، تقدیم ۷۵ شهید طلبه و روحانی است، افزود: ما وظیفه داریم تاریخ انقلاب و دفاع مقدس را برای مردم تبیین کنیم.

وی با اشاره به نقش و جایگاه روحانیت، بیان کرد: حرکت روحانیت به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی استمرار حرکت انبیا است.

گواهی گفت: در جبهه ۱۷ هزار طلبه شرکت کردند و بیش از چهار هزار نفر شهید شدند لذا باید نقش روحانیون را در تاریخ برای نسل جدید بازگو کنیم.

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو های مسلح بیان کرد: روحانیون در کشور از ابتدای انقلاب تاکنون به ویژه در هشت سال دفاع مقدس، نقش خود را در کشور به طور عملی اثبات کردند.

وی اضافه کرد: وظیفه امروز ما همان وظیفه اول انقلاب بوده زیرا جنگ حق و باطل همیشگی است و علمدارای مبارزه با باطل بر عهده روحانیون است.

لازم به ذکر است آخوند میرابی امام جمعه اهل سنت قره تپه بندر ترکمن هم در ادامه به فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و گفت: عدالت و صداقت دو ویژگی روحانیون بوده که با همراه شدن با فرهنگ شهادت معنای خاصی پیدا می کند و ارزش آن دو چندان می شود.

این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در حسینیه عاسقان ثارالله (ع) سپاه گرگان برگزار شد

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار