کد خبر: ۷۳۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
سنندج- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: طی ۲۴ ساعت اخیر ۴۱۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و متأسفانه دو نفر نیز جان خود را از دست دادند.

به گزارش آرانیوز:فرزین رضاعی  اظهار کرد: هم اکنون ۸۶۹ بیمار کرونایی در مراکز درمانی کردستان بستری هستند و در این میان بیشترین شمار مبتلایان مربوط به سنندج است.

وی افزود: هم اکنون ۸۳ بیمار مبتلا به کرونا به دلیل وخامت اوضاع جسمانی در بخش مراقبت‌های ویژه(ICU) بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در ادامه سخنان خود اعلام کرد: آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تاکنون به هزار و ۵۴۵ نفر رسیده است و متأسفانه به دلیل وخامت اوضاع جسمانی تعدادی از مبتلایان در روزهای آتی نیز بر این تعداد افزوده خواهد شد.

رضاعی خاطرنشان کرد: تاکنون ۶۵۲ نفر در سنندج، ۲۶۵ نفر در سقز، ۱۲۹ نفر در مریوان، ۱۱۳ نفر در بانه، ۱۲۹ نفر در قروه، ۸۳ نفر در کامیاران، ۸۴ نفر در دیواندره، ۶۶ نفر در بیجار، ۲۱ نفر در دهگلان و سه نفر در سروآباد جان خود را بر اثر کرونا از دست داده اند.

وی افزود: شهروندان همچنان روند فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، عدم حضور در تجمعات، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک را رعایت کنند در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار