کد خبر: ۷۳۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶
بیجار- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: شهرستان بیجار دارای ظرفیت های مهم کشاورزی، معدنی و فرهنگی است و باید از این ویژگی برای توسعه هر چه بیشتر استان استفاده کرد.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز یکشنبه در جریان سفر به شهر بیجار با امام جمعه این شهر دیدار کرد و گفت: بیجار یکی از شهرستان‌های مستعد در استان کردستان است که با ظرفیت‌های بی شمار کشاورزی و معدنی خود می‌تواند محور توسعه استان باشد.

وی افزود: انتظار می‌رود مسئولان اجرایی و کارکنان دولت و دیگر نهادها در این شهرستان با همت و تلاشی مضاعف زمینه را برای بالفعل کردن این استعدادهای بالقوه فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: علی رغم این ظرفیت‌ها متأسفانه شاهد محرومیت‌ها و کاستی‌هایی نیز در سطح شهرها و روستاهای این شهرستان هستیم که باید هرچه زودتر برای رفع این مشکلات چاره اندیشی شود.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: خوشبختانه رویکرد دولت سیزدهم، امیدآفرینی و توجه به مشکلات مردمی است و در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور رئیس جمهور و هیأت دولت در استان کردستان خواهیم بود.

امام جمعه بیجار نیز در این دیدار گزارشی از وضعیت این شهرستان ارائه کرد و خواستار توجه ویژه نماینده ولی فقیه و مسئولان استانی برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم در مناطق محروم بیجار شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار