کد خبر: ۷۳۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین خبر داد؛
قزوین- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین گفت: در سطح استان قزوین ۲۱۰۰ پایگاه ثابت و سیار برای دریافت کمک‌های مردمی در طرح شور عاطفه‌ها دایر گردیده است.

به گزارش آرانیوز:مهرعلی حق گویان در نشست خبری که صبح دوشنبه در سالن جلسات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: امسال برنامه شورعاطفه ها همزمان با ایام آغاز سال تحصیلی از ۲۰ شهریور تا ۱۱ مهر ماه کمک‌های مردمی برای آغاز سال تحصیلی جدید را دریافت می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین ادامه داد: در این راستا روز ۵ شنبه هفته جاری با یک برنامه نمادین و با استقرار یک پایگاه پویش شورعاطفه ها این فعالیت صورت خواهد پذیرفت.

وی با بیان این موضوع که در سطح استان قزوین ۲۱۰۰ پایگاه ثابت و سیار برای جذب و دریافت کمک‌های مردمی دایر گردیده، ادامه داد: این پایگاه‌ها در مساجد، مدارس و دانشگاه‌های سطح استان، کمیته امداد، ادارات، مراکز درمانی، مصلی‌های نماز جمعه و… دایر می‌شوند.

حق گویان مطرح کرد: اهداف اصلی جشن عاطفه‌ها تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان کم بضاعت است با این حال از کلیه کمک‌های خیرین و مردم عزیز در تمام قالب‌ها استقبال می‌کنیم چرا که افراد تحت حمایت ما به همه جنبه‌های کمک نیاز دارند.

این مسئول بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و نیاز دانش آموزان به حضور در فضای مجاری جهت ادامه آموزش‌ها، سال گذشته تعداد ۲۵۰۰ تبلت به دانش آموزان نیازمند اهدا شد و پیش بینی می‌شود امسال یک هزار دستگاه دیگر تحویل این عزیزان گردد، همچنین روز گذشته نیز تعداد ۲۰۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان اهدا شد.

وی ادامه داد: در مواردی نیز افرادی به ما مراجعه می‌کنند که تحت پوشش کمیته امداد نیستند ولی به صورت موردی به کمک نیاز دارند، در خصوص تهیه گوشی و تبلت برای دانش آموزان نیز مواردی از این دست داشتیم که تا حد ممکن رفع نیاز به عمل آمد.

حق گویان یادآور شد: سال گذشته در پویش شور عاطفه‌ها مبلغ ۴.۵ میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی گردآوری شد و پیش بینی می‌شود امسال در این پوشش از مرز ۶ میلیارد تومان گذر کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین بیان کرد: ما از هم استانی‌های عزیز درخواست می‌کنیم تا حد ممکن کمک‌های خود را به صورت غیر حضوری و از طرق مختلف نظیر واریز به شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۸۵۱۵ و یا کد دستوری *۸۸۷۷*۰۲۸*۱# و شماره تماس مهربانی به دست ما در کمیته امداد برسانند.

وی عنوان کرد: در اسستان قزوین با ۹ هزار نفر یتیم و… داریم که تعداد قابل توجهی از این فرزندان دانش آموزی هستند و مستمری آنان جوابگوی هزینه‌های تحصیل نیست و به همین علت از نیکوکاران درخواست می‌کنیم در ایام سال تحصیلی با نیت‌های خیر خود با قبول سرپرستی و یا کمک‌های ویژه این عزیزان را پوشش دهند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار