کد خبر: ۷۳۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
شهرکرد- معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد با بیان اینکه تا نیمه مهرماه همه دانشجویان این دانشگاه واکسینه می‌شوند، گفت: آمادگی لازم برای برگزاری کلاس‌های حضوری، مجازی و یا ترکیبی وجود دارد.

به گزارش آرانیوز:حمدالله مشتاقی  با اشاره به افتتاح مرکز واکسیناسیون دانشجویان در دانشگاه شهرکرد، اظهار کرد: هم‌زمان با اعلام سراسری زمان تزریق واکسن دانشجویان این عملیات در دانشگاه شهرکرد آغاز شد.

وی با بیان اینکه اساتید این دانشگاه هر دو دُز واکسن خود را دریافت کرده‌اند، عنوان کرد: مرکز تزریق واکسن به‌منظور واکسیناسیون دانشجویان مهمان در دانشگاه شهرکرد فعال‌شده است.

معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد با اشاره به نزدیک بودن شروع سال تحصیلی، ادامه داد: نوع برگزاری کلاس‌ها بر اساس برنامه‌ریزی ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا مشخص می‌شود و تاکنون چیزی بر این مبنا اعلام‌نشده است اما دانشگاه شهرکرد آمادگی لازم برای برگزاری کلاس‌های حضوری، مجازی و یا تلفیقی از این دو روش را دارد.

مشتاقی تصریح کرد: ۷۰ دانشجوی دکتری برای ترم جدید ثبت‌نام کردند که به علت تعداد کم دانشجویان کلاس‌های این مقطع حضوری برگزار خواهند شد.

وی با بیان اینکه اسامی دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی امسال نیمه اول آبان منتشر می‌شود، عنوان کرد: کلاس‌های دانشجویان کارشناسی که با تأخیر معرفی شدند از ۱۵ مهرماه و به‌احتمال‌زیاد به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

معاون آموزش دانشگاه شهرکرد عنوان کرد: بیش از هفت هزار و ۵۰۰ دانشجو در سال تحصیلی جدید با توجه به شرایط اعلامی ستاد کرونا به ادامه تحصیل در این دانشگاه می‌پردازند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار