کد خبر: ۷۳۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
نیشابور- رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: تیم‌های سیار واکسیناسیون در مناطق روستایی نیشابور از امروز خانه به خانه مراجعه خواهند کرد.

به گزارش آرانیوز:محسن عظیمی‌نژاد صبح شنبه در جلسه ستاد کرونای شهرستان نیشابور اظهار کرد: آمار مبتلایان نزولی است اما میزان فوتی‌ها پایین نیامده و نارنجی شدن رنگ‌بندی نیشابور، فیروزه و زبرخان در سامانه ماسک به معنی بهتر شدن شرایط نیست.

وی با بیان این‌که مجموع بستری‌های بیماران کرونایی در بیمارستان‌های نیشابور به زیر ۲۰۰ نفر رسیده است، ادامه داد: از نظر دانشکده علوم پزشکی، نیشابور همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و نارنجی شدن در سامانه ماسک را قبول ندارم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور خاطرنشان کرد: در سه شهرستان نیشابور، فیروزه و زبرخان، ۹ مرکز واکسیناسیون کرونا در حال واکسیناسیون شهروندان هستند و در تلاش هستیم تا ۵۰ هزار دز واکسن طی امروز و فردا جذب کنیم.

وی اظهار کرد: ۲۲ درصد رمدسیور تزریق شده در استان خراسان رضوی مربوط به سه شهرستان تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی نیشابور است.

عظیمی‌نژاد گفت: از امروز تیم‌های سیار واکسیناسیون در مناطق روستایی شهرستان نیشابور به‌صورت خانه به خانه برای تزریق واکسن مراجعه خواهند کرد و برنامه‌ریزی شده طی ۱۰ روز آینده، ۱۰ درصد عقب‌افتادگی تزریق واکسن را جبران کنیم تا کاهش مرگ و میر را شاهد باشیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار